خبرگزاری کار ایران

داود بیتاء؛ نامزد خانه‌ کارگر در پنجمین انتخابات شورای شهر تهران

با نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران بیشتر آشنا شویم.

در میان فهرست نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به متخصصان و کارشناسانی برخورد می‌کنیم که هریک علاوه بر آشنایی با مسایل و مختصات شهری مانند تهران؛ از مدت‌ها قبل برای ورود به این عرصه برنامه‌ریزی و پژوهش‌های خود را آغاز کرده‌اند.

کافی‌ست به رزومه برخی از این کاندیداها توجه کنیم تا بیشتر به ضرورت وجود تخصص‌هایی که در مدیریت شهر تهران موردنیاز است و تا امروز مغفول مانده، بیندیشیم.

معرفی و رزومه برخی از کاندیداهای شورای شهر تهران که مورد حمایت خانه کارگر نیز هستند به شرح زیر است:

"داود بیتاء" دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران با گرایش سازه است. وی تاکنون در سمت‌های مختلفی فعالیت داشته است که برخی از آنها عبارتنداز: عضو هیات رئیسه شرکت ساده‌گستر مهدویه، عضو انجمن بتون ایران، عضو نظام مهندسی استان تهران، سرپرست گروه در مسابقات بتون سال 1387.

بیتاء علاوه بر اینکه پنج سال در خانه کارگر مدرس بوده، در جهاد دانشگاهی امیرکبیر و سازمان فنی حرفه‌ای نیز تدریس کرده است. او سیستم نرم‌افزارهای معماری و عمران را آموزش می‌دهد.

بیتاء برای ورود به شورای شهر تهران اهداف و برنامه‌های زیر را مدنظر قرار داده است: افزایش خطوط مترو، کاهش درآمدهای ناپایدار شهرداری، کاهش فساد در مدیریت شهری، لزوم یکپارچه‌سازی مدیریت شهری، انتخاب شهرداری‌های نواحی توسط شورایاران، احیای بافت‌های فرسوده، ایجاد دیوان محاسبات شهری، لزوم تخصص‌گرایی در مدیریت شهری، کاهش بدهی‌های شهرداری مطابق با استاندارهای جهانی، رفع پدیده شب ماندگی در شهر تهران، خروج پادگان‌ها از شهر تهران، حل مشکل آلودگی هوا، افزایش فضای سبز باتوجه به استانداردهای دنیا که این میزان در ایران بین 7 تا 12 متر مربع برای هر نفر است اما باید به استاندارد جهانی یعنی 20 تا 25 متر مربع برسد.

 

کد خبر : ۴۹۰۳۴۱