خبرگزاری کار ایران

خلبانی که از برجام به شکستن تحریم‌ها رفت؛

کاپیتان شهبازی: شورای شهر مدیرانی متخصص و چشم و دل سیر می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۵۸۴

شورای شهر تهران نیاز به افرادی مدیر و کاردان و مستقل دارد که وامدار هیچ فرد و گروهی بنا شد و بتواند با ایده های نسل نو امور شهر بزرگی مثل تهران را سرو سامان بدهد .

این آغاز گفت و گوی کاپیتان هوشمند شهبازی است که در یک اقدام متهورانه و شجاعانه توانست هواپیمایی که چرخ جلو آن باز نشد را به سلامت فرودآورد و در دنیای پرواز به یکباره نامی پرآوازه شود.

شهبازی قبل از اینکه از آن فرود بیاد ماندنی بگوید از تبعات آن سخن می گوید که توانست دنیای غرب و آمریکا را قبل از روی کارآمدن دولت تدبیرو امید برای لغو تحریم قطعات هواپیماهای مسافربری متقاعد کند . کاپیتان شهبازی در این خصوص گفت : وقتی هواپیما را در مسیر  بازگشت از مسکو به فرودگاه امام در شرایط سخت و اضطراری به سلامت روی زمین نشاندم دنیا متوجه یک موضوع شد و آن هم خلاقیت و ابتکار و مدیریت خلبان ایرانی بود. اما من از آن اتفاق یک فرصت برای کشورم ساختم، من به عنوان نخستین خلبان رفتم به سازمان ملل و در آنجا سخنرانی کردم تا دنیا از این طریق متوجه خطرناک بودن تحریم ها علیه ایران بشود. تحریم هایی که بخصوص با سلامت تک تک شهروندان ارتباط دارد.

حالا شهبازی در دنیا نه تنها به عنوان یک کاپیتان شجاع و خلاق و مبتکر معروف شده که اورا بخاطر جسارتش در شکستن تحریم های هواپیمایی برعلیه ایران خوب می شناسند.

شهبازی در همین مدت شش سال متوجه نیرو و توان خود برای خدمت بیشتر به مردم شده است برای همین می گوید: فکر کردم در شورای شهر تهران می تواند یک فرد مفید باشد .

یک مدیر که نیاز به ثروت و شهرت و محبوبیت ندارد و ۲۵ سال است در سخت ترین شرایط بهترین تصمیمات را گرفته است . خلبانی یک عشق و یک دنیای دیگری است .

حالا میخواهم از حق و حقوق مردم در تهران و در شورای شهردفاع کنم. من حقوقم را به دلار گرفته ام، همه نقاط دنیا با زن و فرزندانم رفته ام. نیاز به زمین و ویلاو خانه ندارم چون همه اینها را دیده ام و در حد نیاز دارم، شهرت و محبوبیت هم خداوند به من داده است . می خواهم بیایم و بگویم که این ترافیک را باید برد به زیر شهر نه به صورتی که الان هست.

حق مردم تهران این مترو نیست  ما میخواهیم بگوییم که اگر مترو را خوب توسعه دهیم بیماری های روحی و روانی مردم را به حداقل می رسانیم، روزانه چندهزار ساعت وقت مردم را در ترافیک هدر می دهیم، این همه بنزین را دود نمی کنیم، به بهداشت  و سلامت مردم کمک می کنیم و هزینه سلامت مردم را به نصف می رسانیم. نه اینکه شعاری یک خط مترو درست کنیم و مردم را بازور و فشار و عصبانیت درون واگن ها جای دهیم .

وی افزود : واقعا اگر همین ترافیک را حل کنیم خیلی از مدافع و مشکلات را حل کرده ایم .

کاپیتان شهبازی در پایان گفت: امیدوارم مردم فهیم تهران برای دفاع از حق و حقوق خود اولا پای صندوق های رای بیایند و ثانیا افرادی را انتخاب کنند که مدیر و شجاع و چشم و دل سیر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز