خبرگزاری کار ایران

وزیرعلوم در بازدید از بخش قرنطینه آزمون سازمان سنجش:

حجم داوطلبان به سمت کارشناسی ارشد سوق داده شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۶۴

سازمان سنجش با این گستردگی عملکرد و فعالیت که دارد باید از امکانات و تجهیزات مناسب‌تری برخوردار شود و پشتوانه مناسبی برای توسعه و ترمیم زیر ساخت‌های آن فراهم شود.

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از بخش قرنطینه آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش آموزش کشور بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد فرهادی تحقیقات و فناوری در بازدید از بخش قرنطینه آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش آموزش کشور با عوامل اجرایی و مسئولان چاپ و تکثیر سوالات این آزمون در پردیس کرج سازمان سنجش آموزش کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این بازدید فرهادی با اشاره به گستردگی و حساسیت کار سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: این سازمان نقش مهمی در شیوه ارزیابی داوطلبان آزمون های سراسری و انتخاب مناسب‌ترین رشته‌های تحصیلی توسط داوطلبان دارد.

وزیر علوم در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر انبوه حجم داوطلبان به سمت کارشناسی ارشد سوق داده شده است، گفت: سازمان سنجش با این گستردگی عملکرد و فعالیت که دارد باید از امکانات و تجهیزات مناسب‌تری برخوردار شود و پشتوانه مناسبی برای توسعه و ترمیم زیر ساخت‌های آن فراهم شود.

همچنین ابراهیم خدایی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشستی با حضور وزیر علوم و هیئت همراه، گزارشی از تاریخچه، عملکرد، وظایف و اهداف تاسیس این سازمان را ارائه کرد.

گفتنی است در ادامه این برنامه وزیر علوم از قسمت چاپ و تکثیر و دفتر خدمات ماشینی سازمان سنجش آموزش کشور بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز