خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین کنفرانس ملی الکترو مغناطیس

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۹۲

در حوزه تحصیلات تکمیلی تعداد ۸۴ دانشجوی دکتری پژوهش محور و تعداد ۱۵۴ دانشجوی کارشناسی ارشد در سازمان مشغول به تحصیل هستند.

سومین کنفرانس ملی الکترو مغناطیس در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه این کنفرانس معاون توسعه فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران ضمن گرامیداشت حضور اساتید پژوهشگران و دانشجویان، گزارشی از فعالیتهای این سازمان ارائه کرد.

صمیمی ضمن معرفی طرح های اجراشده و در حال اجرای سازمان از جمله ماهواره مصباح، دستگاه همودیالیز، پروژه ملی میکروآلگ، تونل باد، طرح مبارزه بیولوژیک با ریزگردها و دستگاه تست پیل سوختی گفت: انتشار ۵ مجله تخصصی به زبان انگلیسی و ۵ نشریه تخصصی به زبان فارسی از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این سازمان است.

وی افزود: در حوزه تحصیلات تکمیلی تعداد ۸۴ دانشجوی دکتری پژوهش محور و تعداد ۱۵۴ دانشجوی کارشناسی ارشد در سازمان مشغول به تحصیل هستند.

صمیمی برگزاری جشنواره های جوان و بین المللی خوارزمی را از دیگر فعالیت های سازمان برشمرد و تصریح کرد: سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران تا کنون موفق به برگزاری ۲۷ دوره جشنواره بین المللی خوارزمی و ۱۵ دوره جشنواره جوان خوارزمی شده و طی این مدت بیش از ۱۵۰۰ طرح برگزیده در زمینه های مختلف به جامعه معرفی کرده است.

معاون توسعه فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در خاتمه گفت: امسال در حالی شانزدهمین دوره جشنواره جوان و بیست و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی برگزار می شود که میزان استقبال دانشمندان خارجی از جشنواره رشد چشمگیری داشته همچنین استفاده از دانشمندان سرشناس خارجی برای ارزیابی طرح ها و حضور در هیئت داوران بخش بین المللی این جشنواره از نکات جدید و جالب این دوره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز