خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه خلیج فارس منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۰۰

ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی، مدیریت گروه مدیریت بازرگانی و مدیریت امور آموزشی و طرح و برنامه این دانشگاه، ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس و مدیریت کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر از جمله سوابق اجرایی وی است.

طی حکمی از سوی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عبدالمجید مصلح به عنوان سرپرست جدید دانشگاه خلیج فارس منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم؛ در حکم دکتر محمدعلی نجفی برای انتصاب دکتر مصلح آمده است: بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و سیاست های دولت تدبیر و امید با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحبنظران، نقشی شایسته در تحقق راهبردهای سند دانشگاه اسلامی و برآوردن اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.

همچنین سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نامه جداگانه ای از زحمات دکتر محمدی زاده در دوران ریاست دانشگاه خلیج فارس قدردانی کرد.

گفتنی است، عبدالمجید مصلح عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس است و ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی، مدیریت گروه مدیریت بازرگانی و مدیریت امور آموزشی و طرح و برنامه این دانشگاه، ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس و مدیریت کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر از جمله سوابق اجرایی وی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز