خبرگزاری کار ایران

نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

فرجی دانا در کار خود اهل سفارش نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۱۹۱

در زمان جنگ تلاش و همت فرجی‌دانا در مسوولیت معاون عملیات منطقه ۹ سپاه پاسدارن در سال های ۵۹،۶۰ و حتی ۶۱ برای حمایت و پشتیبانی از جبهه ها زبانزد بود. وی در کنار این پرکاری و تلاش، فردی کم حرف و کم ادعا نیز بود.

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر پشت‌کار وزیر علوم و جدیت وی در کار، اهل سفارش نبودن را از ویژگی های دیگر فرجی‌دانا برشمرد و گفت: وی فردی متخلق به اخلاق اسلامی است.

سردار محمد نبی رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به مساله استیضاح وزیر علوم اظهار کرد: فرجی دانا در سال ۱۳۵۹ و شروع جنگ ایران و عراق، دانشجو بود اما در آن زمان هم با گروهی دیگر از دانشجویان دانشگاه شیراز در سپاه فارس و سپاه منطقه ۹ مسوولیت پیدا کرد و در سال ۱۳۶۰ زمانی که من در آبادان در جبهه بودم، وی هم مسوول معاون عملیات سپاه استان فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد بود که این سه استان در مجموع، سپاه منطقه ۹ آن زمان را تشکیل می داد.

وی افزود: فرجی‌دانا از برادرانی بود که دائما برای اعزام نیروهای رزمنده استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد از مسیر مرکز استان فارس تلاش می کرد و پشتیبانی لشکرها و تیپ های استان فارس و نیروهای جبهه جنگ در جنوب و غرب کشور را انجام می‌داد. وی خود به تناسب زمان در جبهه حضور پیدا می‌کرد و هم به طور متناوب در استان فارس اعزام نیروها و پشتیبانی نیروهای بسیج و سپاهی را به جبهه را بر عهده داشت.
رودکی فرجی دانا را دارای پشتکار و همتی قابل توجه دانست و افزود: در زمان جنگ تلاش و همت فرجی‌دانا در مسوولیت معاون عملیات منطقه ۹ سپاه پاسدارن در سال های ۵۹،۶۰ و حتی ۶۱ برای حمایت و پشتیبانی از جبهه ها زبانزد بود. وی در کنار این پرکاری و تلاش، فردی کم حرف و کم ادعا نیز بود.

وی افزود: رزمنده بودن و دفاع از کشور و اسلام در سال های جنگ از ویژگی‌های فرجی‌دانا به شمار می رود. پس از جنگ نیز به دنبال ادامه تحصیل رفت و دکترای خود را گرفت. در نهایت نیز امروز به عنوان وزیر علوم از مجلس، رای اعتماد گرفته است و شاید بتوان این انتخاب را به دلیل توانمندی ها و ارائه برنامه های توسعه آموزش عالی کشور دانست که یکی از شاخصه های برنامه های وی بود.

رودکی با بیان اینکه وزیرعلوم در کار خود بسیار جدی است، گفت: وی اهل کار و تلاش است و به همه ابعاد کار توجه دارد. فرجی دانا اهل سفارش نیست، به این معنا که بخواهد عده ای را در نظر بگیرد و به عده‌ای بی‌توجه باشد. تلاش وی همواره بر این محور بوده که مشکلات حوزه مربوط به خود را حتی تا سطح دانشجو مورد بررسی قرار دهد به گونه ای که حتی با شخص دانشجو ملاقات داشت و سعی می‌کرد مشکلات او را از مقام وزارت حل کند.

وی عنوان کرد: فرجی‌دانا با اساتید، دانشجوها، کارکنان و کارمندان وزارتخانه ارتباط دارد و می‌توان واقعا رضایت کارکنان، کارمندان و اساتید از وی را مشاهده کرد. البته موارد گفته شد بخشی از خصوصیات وی در کسوت رزمندگی است و اکنون هم در جایگاه و مقام وزارت است که واقعا در او نمود پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز