خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد از سال تحصیلی آینده سه ترمی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۴۲

برای آنکه از وقت اعضای هیات علمی استفاده بیشتری شود و دانشجویان علاقه‌مند نیز بتوانند در زمان کوتاهتری دانش آموخته شوند، یک ترم استاندارد ۱۶ هفته‌ای برای تابستان تعریف کرده و امکاناتش را فراهم آورده‌ایم.

ایلنا: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از امکان ارائه سه ترم آموزشی استاندارد در این دانشگاه از سال تحصیلی آینده به صورت اختیاری برای دانشجویان خبر داد.

به گزارش ایلنا، " ابراهیم واشقانی فراهانی " درباره امکان افزایش دو نیم سال آموزشی به سه ترم، گفت: ترم‌های دانشگاهی معمولا ۱۶ هفته‌ای است و با تعداد تعطیلاتی که در نوروز، تابستان و دیگر تعطیلات در کشور شاهدیم، فرصت بزرگی را از دست می‌دهیم.

وی افزود: برای آنکه از وقت اعضای هیات علمی استفاده بیشتری شود و دانشجویان علاقه‌مند نیز بتوانند در زمان کوتاهتری دانش آموخته شوند، یک ترم استاندارد ۱۶ هفته‌ای برای تابستان تعریف کرده و امکاناتش را فراهم آورده‌ایم.

واشقانی با بیان اینکه ترم تابستان اجباری نیست، گفت: ارائه سه ترم آموزشی استاندارد در دانشگاه آزاد باعثمی‌شود اعضای هیات علمی دانشگاه از وقتشان بیشتر استفاده کنند و از سوی دیگر مدت تحصیل دانشجویان کاهش پیدا کند که به طور طبیعی صرفه اقتصادی هم برای دانشگاه و دانشجویان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: هیچ گونه تغییری در مدت زمان دو ترم تحصیلی جاری ایجاد نخواهد شد و دو ترم به صورت کاملا استاندارد و در ۱۶ هفته برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز