خبرگزاری کار ایران

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۳۲

احمد عابدینی، معاون جدید دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش پیش از این حکم، مدیر کمیسیون برنامه‌های توسعه منابع انسانی این شورا بوده و از کارکنان دبیرخانه این شورا هستند که آشنایی کاملی با اختیارات و وظایف آن دارد.

ایلنا: دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش طی حکمی احمد عابدینی را به عنوان معاون امور کمیسیونهای شورای عالی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم " احمد عابدینی " معاون امور کمیسیون‌های شورای عالی آمده است: «نظر به تعهد و تجارب مفید جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون امور کممیسیونهای شورای عالی آموزش و پرورش منصوب می‌شوید.

همچنین در این حکم با تاکید بر نقش و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش اشاره شده است: تحقق رسالت خطیر شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان مرجع سیاستگذاری در حوزه آموزش و پرورش عمومی و متوسطه و انجام رسالت آن در امر تحول بنیادین آموزش و پرورش، نیازمند تلاش آگاهانه و خستگی ناپذیر همکاران محترم و جلب مشارکت و همراهی صاحب نظران و دلسوزان تعلیم وتربیت می‌باشد.

امید است با استعانت از الطاف الهی و عنایات ائمه معصومین(ع) و با حسن تدبیر و التزام به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت محترم در انجام این ماموریت مهم موفق و موید باشید و زمینه تربیت پذیری نسل جوان مبتنی بر تعالیم انسان ساز مکتب اسلام را بیش از بیش فراهم آورید».

لازم به ذکر است احمد عابدینی، معاون جدید دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش پیش از این حکم، مدیر کمیسیون برنامه‌های توسعه منابع انسانی این شورا بوده و از کارکنان دبیرخانه این شورا هستند که آشنایی کاملی با اختیارات و وظایف آن دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز