خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد:

شوراهای دانشگاه آزاد جنبه تشریفاتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۱۵

توسعه رشته پزشکی در دانشگاه آزاد نسبت به رشته علوم مهندسی کمی عقب مانده‌تر است / دست ما برای تنوع بخشی به درآمدهای دانشگاه با تشکیل این شورا باز شده است.

ایلنا: رئیس دانشگاه آزاد تصمیم‌گیری در این دانشگاه را بر مبنای عقل و خرد جمعی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " حمیدرضا میر‌زاده "، در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی دانشگاه آزاد که امروز صبح در واحد دانشگاهی علوم تحقیقات برگزار شد گفت: شوراهای دانشگاه آزاد اسلامی ارکان تصمیم گیری و برنامه ریزی این دانشگاه است که به تدریج در حال تشکیل شدن هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون شورای اقتصاد دانش بینان دانشگاه آزاد تشکیل شده گفت: این شورا پیشرفت خوبی داشته و هیات امنای دانشگاه نیز این شورا را به رسمیت شناخت و اختیارات خوبی را به این دانشگاه دادند.

وی ادامه داد: دست ما برای تنوع بخشی به درآمدهای دانشگاه با تشکیل این شورا باز شده است به طوری که از فشار شهریه بر روی خانواده‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد به شورای راهبردی فرهنگ این دانشگاه اشاره کرد و افزود: همه مصوبات این شورا در حال پیگیری است.

میر‌زاده با تاکید بر اینکه شورا‌ها در دانشگاه ازاد جنبه مشارکتی و برنامه ریزی دارد و نه تشریفاتی افزود: مصوبات شورا دانشگاه آزاد را دنبال می‌کنیم تا اجرایی شود.

وی با اشاره به تشکیل شورای فناوری دانشگاه آزاد گفت: شورای راهبردی علوم پزشکی دانشگاه آزاد نیز با حضور افراد برجسته‌ای تشکیل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: توسعه رشته پزشکی در دانشگاه آزاد نسبت به رشته علوم مهندسی کمی عقب مانده‌تر است که با تشکیل شورای راهبرد علوم پزشکی تصمیمات این شورا برای توسعه رشته پزشکی اجرایی می‌شود.

میر‌زاده مبنای تصمیم‌گیری در دانشگاه آزاد را شورایی و بر اساس عقل و خرد جمعی عنوان کرد و افزود به زودی شورای راهبردی توسعه ورزش در دانشگاه آزاد تشکیل می‌شود.

وی همچنین از شکل گیری شورای حقوقی در دانشگاه آزاد برای تطبیق قوانین خبر داد و افزود: این شورا کارشان را شروع کرده‌اند و بنا داریم مجموعه قوانین و مقررات دانشگاه آزاد را بعد از پایشی که صورت می‌گیرد در دسترس همگان قرار دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: بنا داریم هیات ممیزی را در استان‌ها تشکیل دهیم.

میر‌زاده در بخش دیگر از سخنانش به بودجه سال ۹۳ دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود در این بودجه پژوهش محوری؛ مهارت محوری؛ تکمیل پروژههای عمرانی، توسعه ورزش و علوم پزشکی، جذب نخبگان، امکان ادامه تحصیل کارکنان دانشگاه و افزایش جایزه برای چاپ مقالات پیش بینی شده است.

وی همچنین از تشکیل شورای راهبردی بانوان فرهیخته در دانشگاه آزاد یاد کرد و افزود: هفت هزار استاد زن در این دانشگاه داریم، بیش از ۴۰ درصد از دانشجویان این دانشگاه دختر هستند از همین رو لازم است که به آن‌ها توجه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: به تدریج از بانوان فرهیخته برای اداره واحدهای دانشگاهی استفاده می‌کنیم.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد بیش از ۴۹۲ نفر از دانشمندان و صاحب نظران علمی و اجرایی کشور در هیات امنای استانی با دانشگاه آزاد همکاری می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به دفاع از برنامه‌های " محمد حسین غریبی "، معاون آموزشی این دانشگاه پرداخت و افزود: بیش از بیست سال با ایشان ارتباط دوستانه و همچنین همکاری علمی داشتم از همین رو ایشان را خوب می‌شناسم و مراتب صحت عمل و تدبیر و تدبر او در کار علمی و اجرایی زبانزد دوستانی است که با ایشان آشنا هستند.

میر‌زاده از برجسته‌ترین شاخص معاون آموزشی دانشگاه آزاد را پیگیری کارهای بر اساس برنامه ریزی تفکر عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز