خبرگزاری کار ایران

از ساعت ۱۴ امروز؛

ثبت‌نام کاردانی و کار‌شناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۳۱

نتایج دوره کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون در هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد / داوطلبان کار‌شناسی پیوسته ۱۰ رشته محل و کار‌شناسی ناپیوسته یک رشته و حداکثر ۱۰ محل دانشگاهی را می‌توانند انتخاب و در سایت مرکز آزمون ثبت کنند.

ایلنا: ثبت‌نام رشته‌های کاردانی و کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز(سه شنبه ۱۷ دی ماه ساعت ۱۴ امروز آغاز شد و ثبت‌نام دور‌ه‌های کار‌شناسی تا روز دوشنبه ۳۰ دی ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایتwww. azmoon. orgنسبت به ثبت‌نام خود در رشته‌های کاردانی و کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

بنابراین گزارش؛ داوطلبان کار‌شناسی پیوسته ۱۰ رشته محل و کار‌شناسی ناپیوسته یک رشته و حداکثر ۱۰ محل دانشگاهی را می‌توانند انتخاب و در سایت مرکز آزمون ثبت کنند.

داوطلبان مقطع کار‌شناسی پیوسته باید انتخاب‌های خود را از یک مجموعه آموزشی یا از یک نظام آموزشی انجام دهند، به عبارت دیگر ۱۰ انتخاب داوطلبان باید یا از سیستم پاره وقت و یا تمام وقت باشد، به این معنی که امکان انتخاب هم از تمام وقت و هم از پاره وقت وجود ندارد.

این گزارش حاکی است نتایج دوره کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون در هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش؛ هر داوطلب می‌تواند با تهیه یک کارت اعتباری یک رشته محل را انتخاب و در دوره‌های کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد ثبت‌نام کند.

داوطلبان پس از ثبت‌نام اینترنتی با در دست داشتن پرینت ثبت‌نام خود می‌توانند ۴۸ ساعت بعد از این اقدام در ساعات اداری به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه تا ثبت‌نام قطعی خود را در واحد مربوطه انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز