خبرگزاری کار ایران

امشب؛

هفتمین نشست تخصصی " رسانه و سند چشم انداز ایران ۱۴۰۴ " گشایش می یابد

کد خبر : ۱۲۱۹۳۹

در این نشست تخصصی جمعی از اساتید علوم ارتباطات و آینده پژوهی، مبلغان سند چشم انداز، مدیران دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیران سازمان صدا و سیما، مدیران مسئول و سردبیران نشریات، و دبیران سرویس خبرگزاری و پایگاه های اینترنتی کشور به همراه جمعی از تهیه کنندگان و برنامه ریزان رسانه ملی حضور خواهند داشت.

ایلنا: هفتمین نشست تخصصی " رسانه و سند چشم انداز ایران ۱۴۰۴ " امشب در منطقه آزاد چابهار گشایش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفتمین نشست تخصصی " رسانه و چشم انداز ایران ۱۴۰۴ " امشب با سخنرانی دکتر گیل آبادی دبیر این نشست تخصصی و حامدعلی مبارکی رئیس منطقه آزاد چابهار کار خود را آغاز می کند.

بنابراین گزارش، هفتمین نشست تخصصی " رسانه و چشم انداز ایران ۱۴۰۴ " با رویکرد هم اندیشی با اصحاب رسانه و برگزاری کارگاه های آموزشی سند چشم انداز و آینده پژوه ویژه مدیران و سردبیران خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری، و پایگاه های خبری تحلیلی کشور روزهای چهارشنبه ۲۹ آبان و پنج شنبه ۳۰ آبان در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.

این گزارش حاکی است، در این نشست تخصصی جمعی از اساتید علوم ارتباطات و آینده پژوهی، مبلغان سند چشم انداز، مدیران دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیران سازمان صدا و سیما، مدیران مسئول و سردبیران نشریات، و دبیران سرویس خبرگزاری و پایگاه های اینترنتی کشور به همراه جمعی از تهیه کنندگان و برنامه ریزان رسانه ملی حضور خواهند داشت.

بنابراین گزارش، فردا(چهارشنبه) ۲۹ آبان سه نشست تخصصی با عناوین آینده پژوهی و چشم انداز با حضور دکتر جهانبخش سنجابی، برنامه ریزی و مدیریت توسعه با حضور دکتر جواد فرشباف ماهریان، و عوامل موثر بر انتخاب رسانه در ترویج چشم انداز با حضور دکتر حسن خجسته و یک پنل تخصصی با عنوان چشم انداز رسانه ها در ایران با حضور دکتر مهدی منتظرقائم، دکتر محمدرضا رسولی، مهدی رحمانیان و عبدالکریم خیامی برگزار می شود.

همچنین پنج شنبه ۲۰ آبان دو نشست با عناوین چشم انداز و تبلیغات و چشم انداز با حضور دکتر شهرام گیل آبادی و مبانی چشم انداز ایران ۱۴۰۴ با حضور دکتر محسن رضایی و همچنین یک پنل تخصصی با عنوان چشم انداز مناطق آزاد با حضور دکتر محسن رضایی، مهندس اکبر ترکان، دکتر جواد فرشباف، دکتر علیرضا سلطانی، و مهندس حامدعلی مبارکی برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، هفتمین نشست تخصصی " رسانه و چشم انداز ایران ۱۴۰۴ " بعدازظهر روز پنج شنبه ۳۰ آبان با ارائه گزارشی از سوی دبیر نشست، و با سخنرانی دکتر محسن رضایی و پخش نماهنگ سند چشم انداز و اهدای لوح و گواهی به کار خود پایان می دهد.

هفتمین نشست تخصصی " رسانه و چشم انداز ایران ۱۴۰۴ " توسط معاونت اطلاع رسانی و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و به همکاری منطقه آزاد چابهار برگزار می شود و پیش از این نیز ۶ نشست تخصصی دیگر در دانشگاه صدا وسیما، منطقه آزاد قشم، و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز