خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون مداحان کشور به ایلنا خبر داد:

آموزش رایگان ختم خوانی و عروسی خوانی به برادران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۳۶

خانم‌ها نیز می‌توانند در طبقه بالای حسینیه حضور یابند و از مطالبی که برای آقایان گفته می‌شود، بهره ببرند. / سازمان بسیج مداحان نیز در صدد است کلاس آموزش مداحی ویژه بانوان را از اواسط مهر ماه برگزار کند.

ایلنا: رئیس کانون مداحان کشور از آموزش ختم خوانی و عروسی خوانی ویژه برادران در دو روز ازهفته خبر داد.

مصطفی خرسندی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: از آنجایی که با اشتیاق جوان‌ها و نوجوانان و حتی سنین بالا‌تر به ذکر و ذاکری روبرو هستیم کلاس‌های رایگان آموزش مداحی را برگزار کرده ایم که البته آغاز برگزاری این کلاس‌ها به ۲۴ سال قبل برمی گردد.

وی بااشاره به اینکه علاقه مندان در بدو ورود سطح بندی و توانایی آن‌ها شناسایی می‌شود، افزود: بر اساس تواناییشان در سطح‌های مختلف مبتدی، متوسط و پیشرفته ورود وبه آن‌ها آموزش مداحی داده می‌شود.

رئیس کانون مداحان کشور تصریح کرد: باافرادی که درسطح پیشرفته ورودپیداکرده‌اند، بر اساس گرایش تخصصی‌تر کار می‌شود، به گونه‌ای که ختم خوانی و عروسی خوانی نیزبه آن‌ها آموزش داده می‌شود.

خرسندی بااشاره به اینکه این آموزش‌ها دو روز در هفته برگزار می‌شود، افزود: ‌ روز شنبه از ساعت ۱۹ تا ۳۰:۲۲کلاس آموزشی در حسینیه‌ جاسبی‌ها واقع درخیابان قزوین برگزار می‌شود. از همین رو خانم‌ها نیز می‌توانند در طبقه بالای حسینیه حضور یابند و از مطالبی که برای آقایان گفته می‌شود، بهره ببرند زیرا مطالب به صورت ویدئو پروژکتور پخش می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه علاقه مندان به حضور در این کلاس‌ها می‌توانند به همراه خانواده‌های خود در جلسات شرکت کنند، افزود: روز دوشنبه نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۲ این جلسات آموزشی در کانون سلمان فارسی واقع درخیابان کمیل برگزار می‌شود از همین رو برادران می‌توانند به همراه خانواده‌های خود در این کلاس‌ها شرکت کنند زیرا این آمفی تئا‌تر حدود ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد.

رئیس سازمان بسیج مداحان تهران افزود: در کلاس‌های روز شنبه چیزی حدود ۷۰۰ نفر و در کلاس‌های روز دوشنبه حدود ۱۵۰ نفر حضور دارندو ازآنجایی که این کلاس‌ها ازساعت ۱۹آغاز و تا۳۰:۲۲ ادامه دارد پذیرایی مناسبی نیز ازعلاقه مندان به حضوردراین کلاس‌ها به عمل می‌آید.

وی در پاسخ به این سوال که این کلاس‌ها تا چه زمانی ادامه می‌یابد، افزود: از آنجایی که علاقه مندان از سطح مبتدی به متوسط و از متوسط به پیشرفته صعود می‌کنند از این رو در برگزاری این کلاس‌ها محدودیتی وجود ندارد و زمان برگزاری آن‌ نامحدود است.

رئیس کانون مداحان کشور با تاکید بر اینکه علاقه مندان بااین کلاس‌ها با اصول و متون مداحی آشنا می‌شوند، افزود: ممکن است فردی از طریق سی دی تا حدودی مداحی را فراگرفته باشد اما نتواند از آنچه یاد گرفته به جا و درست استفاده کند، لذا نیاز به استاد دارد.

خرسندی همچنین درپاسخ به این سوال که آیا کلاس‌های آموزش مداحی برای خانم‌ها نیز برگزار می‌شود، افزود: سازمان بسیج مداحان نیز در صدد است کلاس آموزش مداحی ویژه بانوان را از اواسط مهر ماه برگزار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز