خبرگزاری کار ایران

شهبازی خبر داد:

روند پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس تسریع می شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۷۰

با تاکید استاندار البرز روند پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس تسریع می‌شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز ضمن بازدید از روند پیشرفت باغ موزه دفاع مقدس استان البرز، گفت: دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ استقامت ملت ایران است که علاوه بر بعد نظامی، ابعاد مختلف فرهنگی و سیاسی را در برداشته است. 

استاندار البرز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به تشکیل باغ موزه های دفاع مقدس، افزود: نشان دادن تاریخ دفاع از کشور به نسل‌های آینده نیازمند بستری است که بتواند دو نسل جنگ و فرزندان امروز را بهم پیوند دهد در این راستا وجود باغ موزه های دفاع مقدس می تواند این فضا را فراهم می کند.

وی در خصوص کندی روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان البرز یادآور شد: به دلیل مشکلات اعتباری تاکنون روند پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس به کندی پیش رفته است اما با تدابیری که اندیشیده شده سعی در سرعت بخشی به روند پیشرفت پروژه است.

شهبازی خاطرنشان کرد: هفته آتی در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت امنای باغ موزه دفاع مقدس استان خواهیم داشت، تصمیمات مهم و کارگشایی در خصوص تسهیل و تسریع در روند پروژه مصوب و ابلاغ خواهد شد که در کوتاهترین زمان ممکن پروژه به بهر برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز