خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فناوری اطلاعات البرز عنوان کرد:

البرز جزو 5 استان برتر توسعه ict شناخته شد/ یکهزار و ۱۰۶ کسب و کار اینترنتی در استان

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۵۸۴

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت:شاخص توسعه فناوری اطلاعات البرز رشد چشمگیری را شاهد بوده و این استان هم اکنون در رتبه پنجم کشور از این لحاظ قرار دارد.

به گزارش ایلنا از کرج،غلامرضا حمیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد اظهار داشت:شاخص توسعه فناوری اطلاعات البرز رشد چشمگیری را شاهد بوده و این استان هم اکنون در رتبه پنجم کشور از این لحاظ قرار دارد.

وی با بیان اینکه 900 میلیارد تومان در حوزه فناوری اطلاعات سرمایه گذاری شده است گفت: هزار و ۱۰۶ کسب و کار اینترنتی در سال های اخیر در این استان به وجود آمده است.

حمیدی با اشاره به اینکه ۵۵ شرکت نوپا با رویکرد فناوری در این استان شکل گرفته است افزود: از این تعداد ۵  شرکت  به پارک تخصصی گرمدره معرفی شده اند و قصد داریم 10 شرکت را به عنوان شرکت ملی معرفی کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان ابراز داشت:البرز  ۴۴ هزار میلیارد تومان تولید ناخالص داخلی دارد که  ۲.۷ درصد آن به بخش فناوری اطلاعات اختصاص دارد و تلاش می شود در پایان برنامه ششم این میزان به 4 درصد ارتقاء پیدا کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز