خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان ملی استاندارد ایران:

استاندارد زیر ساخت توسعه اقتصادی در هر کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۹۱

با همکاری بخش خصوصی، انجمن‌ها و تشکل‌ها، فرهنگ استاندارد در کشور نهادینه و به عزم ملی تبدیل شود.

چهارمین همایش استاندارد و کیفیت استان البرز، با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران، معاون استانداری استان البرز، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان و جمعی از مسئولان و صنعتگران و تولیدکنندگان استانی در موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ استاندارد باید در کشور نهادینه شود، گفت: با همکاری بخش خصوصی، انجمن‌ها و تشکل‌ها، فرهنگ استاندارد در کشور نهادینه و به عزم ملی تبدیل می‌شود.

وی در ادامه، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع کارکنان و واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز بر نقش نوین استاندارد‌ها در زندگی روزمره تاکید کرد.

وی، با ابراز این نکته که زندگی دیگر بدون استاندارد‌ها امکان پذیر نیست، خواستار توجه به استاندارد‌ها در همه جوانب زندگی شد.

در ادامه، رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران، نیز در این همایش گفت: استاندارد به عنوان ابزار توسعه، تاثیر عمیقی در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارد.

فرزین انتصاریان، با بیان اینکه در جوامع مختلف، استاندارد در حال توسعه است، افزود: استقرار رویکرد نوین استاندارد، توجه به ثبات فرآیند، ارزیابی ریسک و کاهش آن، فناوری تولید و ظرفیت‌های آن تغییر انتظارات مشتریان و مصرف کننده، تغییر در نظام استاندارد سازی از جمله ضرورت‌های تغییر در رویکرد استاندارد سازی است.

در پایان مراسم از واحدهای تولیدی و خدماتی و همچنین آزمایشگاه‌های همکار نمونه و مدیران کنترل کیفیت نمونه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز