خبرگزاری کار ایران

کارشناس معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز:

دانشجویان دانشگاه خوارزمی در طرح پاک سازی جاده چالوس حضوری فعال دارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۴۲

برای نهادینه شدن فرهنگ پاکیزه نگاه داشتن محیط زیست شایسته است همة سازمانها با توجه به جامعه هدف خود تلاش و همت کنند تا بتوانیم شهر و جامعه‌ای سالم و پاکیزه داشته باشیم.

دانشجویان دانشگاه خوارزمی با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در طرح پاک‌سازی حاشیه جاده چالوس تا تونل کندوان حضور می‌یابند.

به گزارش ایلنا در کرج، سمیه محسنی، کارشناس معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز و مسئول اجرای این طرح گفت: در پاک‌سازی طبیعت همه اقشار جامعه به خصوص دانشجویان تأثیر گذار هستند و فرهنگ‌سازی برای پاکیزه نگاه داشتن طبیعت در جامعه لازم و ضروری است.

وی افزود: برای نهادینه شدن فرهنگ پاکیزه نگاه داشتن محیط زیست شایسته است همة سازمانها با توجه به جامعه هدف خود تلاش و همت کنند تا بتوانیم شهر و جامعه‌ای سالم و پاکیزه داشته باشیم.

محسنی افزود: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز نیز با همکاری مدیریت تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی برای شرکت دانشجویان و حضور فعال آنها در این طرح برنامه ریزی نموده است که حدود ۸۰ تن از دانشجویان در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به مسیر پاک‌سازی توسط دانشجویان خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه خوارزمی در این طرح ورودی روستای واریان تا روستای کوشک بالارا پاک سازی خواهند نمود.

محسنی در پایان یادآور شد: طرح سراسری پاک‌سازی حاشیه جاده چالوس تا تونل کندوان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به مناسبت هفته زمین پاک برنامه ریزی شده است که در روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز