خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

البرز سردمدار اقتصاد مقاومتی در کشور شده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۷۵

بر اساس پتانسیل های موجود در هر نقطه از این خطه استان، طرح و برنامه ریزی صورت گرفته و از سرمایه گذاران نیز در این بخش ها دعوت به عمل آمده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: البرز با اجرای طرح فرصت های بُرد - بُرد سردمدار اقتصاد مقاومتی و تولید ثروت در سطح کشور شده است.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی، اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری خود را مکلف دیدیم تا رابط بین اقتصاد و تولید ثروت در کشور باشیم.

وی آغاز این حرکت را از سال گذشته اعلام کرد و یادآور شد: در پی تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی از ماه ها قبل نخستین گام ها در این حوزه برداشته شد و با صدور فرمان مقام معظم رهبری به منظور اجرای بندهای منشور ۲۴ ماده ای لبیک گفته و وارد میدان جهادی شدیم.

سریزدی گفت: امروز البرز با عملیاتی سازی استراتژی های کلان در جهت رونق اقتصادی کشور پیش قراول در اجرای فرمان معظم له شده است.

این مسئول در ادامه ظرفیت های البرز را در بخش های مختلف صنعت و معدن، توریسم، گردشگری، اقتصادی، علمی، گردشگری و… بسترساز این حرکت دانست و افزود: بر اساس پتانسیل های موجود در هر نقطه از این خطه استان که به واقع جای جای آن گوهرهای گرانبها است طرح و برنامه ریزی صورت گرفته و از سرمایه گذاران نیز در این بخش ها دعوت به عمل آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز