خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

فردیس آماده استقبال از ۲ بهار رمضان و طبیعت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۰۵۸

شهردار فردیس با بیان اینکه المان های ویژه “بهار قرآن و طبیعت” در مبادی اصلی شهر نصب می‌شود، تصریح کرد: در صدد هستیم علاوه بر اجرای طرح‌ها و المان‌های زیبا و خلاقانه، با فضاسازی و آذین‌بندی ویژه‌ای یک فضا و چهره‌ای متفاوت از شهر ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به مصادف شدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز باستانی، اظهار کرد: با همراهی همکارانم در معاونت های امور زیربنایی و حمل و نقل، خدمات شهری و محیط زیست و مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری در صدد هستیم با برنامه‌ریزی، هماهنگی بیشتر و رویکردی متفاوت وارد سال جدید شویم و استقبال متفاوتی از فصل بهار و بهار قرآن داشته باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر زیباسازی، فضاسازی و آذین‌بندی خاص و خلاقانه شهر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: ما هم در شهرداری به نوعی شهر را خانه‌تکانی می‌کنیم و مناطق و سازمان‌ها باید اهتمام ویژه‌ای در مباحث طرح استقبال از بهار داشته باشند.

شهردار فردیس با اشاره به وظیفه مهم شهرداری در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم، گفت: با توجه به شلوغی این روزها، افزایش ترافیک درون شهری و همچنین درخواست شهروندان در این خصوص، همکارانم در معاونت خدمات شهری و محیط زیست به وظایف قانونی خود در راستای رفع این معضل عمل می کنند تا مسائل عدیده و عمیقی به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه المان های ویژه “بهار قرآن و طبیعت” در مبادی اصلی شهر نصب می‌شود، تصریح کرد: در صدد هستیم علاوه بر اجرای طرح‌ها و المان‌های زیبا و خلاقانه، با فضاسازی و آذین‌بندی ویژه‌ای یک فضا و چهره‌ای متفاوت از شهر ایجاد کنیم.

احمدی نژاد در بخش دیگری گلکاری گل‌های فصلی، رنگ آمیزی جداول، شست و شوی جداره ها، پاکسازی زمین‌های خالی از نخاله‌ها، لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی و… را از دیگر اقدامات شهرداری فردیس در طرح استقبال از بهار اعلام کرد و گفت: تمامی حوزه‌های شهرداری در راستای ایجاد فضایی مطلوب و چهره باطراوت در شهر می کوشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز