خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

فضای مجازی بستر مهم زیست بوم کارآفرینی و اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۶۴۳

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پیامی به مناسبت روز ملی فناوری اطلاعات ، از بستر فضای مجازی به عنوان بستر زیست بوم اشتغال و کارآفرینی یاد کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، در بخشی از پیام عبدالله دارایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز آمده است: 

«با توسعه وسایل الکترونیکی و ارتباطی بر هزاره ارتباطات و اطلاعات، فضای مجازی به عنوان محمل ارتباطی رسانه‌ای و فرهنگی مهم زیست بوم اجتماعی و تبادل و تعامل میان مصرف کنندگان به ویژه در بخش اشتغال و کارآفرینی تبدیل شده است. 

بهره‌مندی از تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعاتی در انتقال دانش و داده‌های مربوط به حوزه‌های دانشی در بخش‌های صنعت، تکنولوژی، تولید و کارآفرینی هم برای تولید کنندگان و هم برای مصرف کنندگان دارای مزیت‌هایی است که به رشد شتابان در حوزه‌های مختلف و سهولت دسترسی مقایسه و کارایی برای همگان را فراهم کرده است.

حوزه مهم فناوری اطلاعات کشور که با همت دانشمندان جوان متناسب با رشد جهانی در ایران عزیز اسلامی ما نیز ارتقا یافته است و سرمایه‌های جدیدی بر دیگر توانایی‌های ملت عزیز ایران افزوده است سرمایه‌هایی که به  عنوان نیازهای اطلاعاتی برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و مراکز تحقیقاتی ، تولیدی صنعتی و دانش بنیان محسوب می‌شود.

بهره‌مندی شرکت‌های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات در توسعه همکاری مراکز تولیدی و صنعتی از یک سو و همچنین راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده‌ها از فناوری‌های دیجیتالی هم در رونق اشتغال و کارآفرینی و هم در ایجاد ارزش افزوده در بستر زیست بوم فناوری کشور در سال‌های اخیر به ایجاد پیوست های توسعه و پیشرفت را موجب شده است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت روز ملی فناوری اطلاعات و تبریک به جوانان خلاق و توانمند عرصه فناوری، اشتغال و کارآفرینی، برای همه عزیزان آرزوی موفقیت و توفیقات و خدمت مستمر در راه پیشرفت ایران عزیز اسلامی از خدای متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز