خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر کردستان؛

بازگشایی کارخانه‌های تعطیل خواسته مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۸۵۹

متاسفانه استان کردستان به جایگاه شایسته خود نرسیده و مطابق با استعدادش توسعه نیافته، لذا لازم است برای جبران عقب ماندگی به کمک نخبگان و کارآفرینان استان اقدام شود.

دبیر خانه کارگر کردستان خواستار حمایت دولت جهت فعالیت مجدد کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان کردستان شد.

«عباس صفری» با بیان اینکه بیش از یک سوم کارخانه های استان بویژه شهر سنندج از سالهای پیش تعطیل شده اند در این باره به ایلنا گفت: باید برای فعال شدن صنایع تعطیل و نیمه تعطیل استان به جهت رونق فعالیتهای اقتصادی، رفع معضل بیکاری، افزایش رفاه و زدودن چهره زشت فقر، باید تلاش فراوان صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه استان کردستان به جایگاه شایسته خود نرسیده و مطابق با استعدادش توسعه نیافته، لذا لازم است برای جبران عقب ماندگی به کمک نخبگان و کارآفرینان استان اقدام شود.

این فعال کارگری با اشاره به اجرایی نشدن مصوبات اشتغال زایی هیات دولتهای گذشته در استان کردستان، گفت: به نظر می‌رسد که مسئولان استانی همچنان پیگیر هستند تا مصوبات برجای مانده از دولت گذشته را به تحقق برسانند.

صفری افزود: استفاده از نخبگان، تلاش بری توزیع عادلانه اعتبارات استانی، به نتیجه رساندن کارخانه‌های تعطیل ونیمه تعطیل وسایر پروژه‌های اشتغال زایی از خواسته‌های اصلی اقشار مختلف جامعه بویژه کارگران از استاندار کردستان است.

دبیر خانه کارگر کردستان با بیان اینکه بانک‌ها باید از واحدهای تولیدی حمایت کنند، تصریح کرد: همه بانکهای عامل در استان به لحاظ حمایت همه جانبه از کارخانه‌ها در جهت اشتغالزایی همت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز