خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا عنوان شد:

لوستر ۲۰ درصد گرانتر شد/ تقاضا ۶۰ درصد آب رفت

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۱۸۸

دبیر اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان بلور، چینی و لوستر اظهار کرد: با افزایش قیمت فلزات و مواد اولیه قیمت لوستر هم افزایش پیدا کرد، بطوریکه نسبت به موقعیت مشابه سال گذشته افزایش حدود 20 درصد داشته است.

سعید یاری در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: الان با مشکلاتی که در مورد واردات وجود دارد، الان سهم کالاهای خارجی خیلی کم شده و 70 تا 80 درصد قطعات لوستر در داخل کشور تولید می‌شود. از یک سال پیش بیشتر قطعات خودرو در اختیار تولیدکنندگان داخلی است.

وی افزود: الان بیشتر محصولات را تولیدکنندگان در داخل ایران تولید می‌کنند و کیفیت بالایی هم دارند. وارد نشدن محصولات از خارج باعث شد که تولیدکننده‌های داخلی کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهند و الان با کیفیت بالا محصولات را تولید می‌کنند.

دبیر اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان بلور، چینی و لوستر در مورد افزایش قیمت لوستر تصریح کرد: با افزایش قیمت فلزات و مواد اولیه قیمت لوستر هم افزایش پیدا کرد، بطوریکه نسبت به موقعیت مشابه سال گذشته افزایش حدود 20 درصد داشته است. فعلا برنامه‌ای برای افزایش قسمت این کالا وجود ندارد.

وی در مورد تقاضا برای این کالا خاطرنشان کرد: تقاضا برای لوستر هم مثل سایر کالاها به علت وضعیت اقتصادی و کرونا کاهش پیدا کرده و رکود دارد، بطوریکه تقاضای لوستر با 50 تا 60 درصد افول نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز