خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

برای نمایندگان مجلس ۴۰ هزار متر مربع خانه می‌سازیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۱۰۹

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: مجموعه منازل مسکونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در زمینی به مساحت ۳۹ هزار و ۴۰۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۸۴ درصد از پروژه‌های ویژه قابل افتتاح سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در سال ۹۹ است.

به گزارش ایلنا، محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی برنامه تحویل پروژه‌های ویژه سازمان مجری را که شامل فاز ۲ طرح مطالعه و توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) و صحن‌ها و شبستان‌ها، و همچنین مجموعه  منازل مسکونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با تاکید بر اینکه در صورت تخصیص کامل اعتبارات موردنیاز تعداد دو پروژه با ظرفیت بیش از ۶۱ هزار و ۴۸۴ مترمربع تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: فاز دو طرح  مطالعه و توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) و صحن‌ها و شبستان‌ها با ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی و در زمینی به مساحت ۲۲ هزار و ۸۴ مترمربع هفته چهارم تیرماه ۱۴۰۰ تکمیل و تحویل بهره‌برداری می‌شود که برای اجرای این پروژه تاکنون ۱۹۴ میلیارد و ۲۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار هزینه شده و ۷۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم است تا پروژه به شکل ۱۰۰ درصدی تکمیل شده و در زمان مقرر تحویل بهره‌بردار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی مجموعه منازل مسکونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در زمینی به مساحت ۳۹ هزار و ۴۰۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۸۴ درصد را از دیگر پروژه‌های ویژه قابل افتتاح سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در سال ۹۹ برشمرد و توضیح داد: این پروژه در هفته چهارم تیرماه ۱۴۰۰ تکمیل و آماده تحویل به شرط تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات است.

به گفته علیزاده برای پروژه ویژه مجموعه منازل مسکونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون ۱۵۹ میلیارد و ۲۸۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است و اعتبار پیش‌بینی شده برای تکمیل و بهره‌برداری کامل آن ۱۵۸ میلیاردتومان دیگر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز