خبرگزاری کار ایران

دبیر دوم کمیسیون انرژی مجلس به ایلنا پاسخ داد:

آیا کشور امکان تخصیص واریز یارانه جدید بنزین را دارد؟

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۴۷۰

در هر تخصیص جدید و هزینه‌کرد باید بودجه عمومی و منابع درآمدی دیده شود، اینکه آیا بودجه کافی برای واریز مبالغ جدید به حساب مردم موجود است یا خیر.

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره امکان تخصیص یارانه بنزین به هر ایرانی اظهار داشت: قطعا هر اقدامی نیاز به پشتوانه کارشناسی و بررسی نکات مثبت و منفی دارد و تمامی موضوعات اجرای هر طرحی باید با توجه به تبعات و جزئیات دیده شود.

وی افزود: هر طرحی مبنی بر تخصیص یارانه جدید باید بنا به اجماع نظر نمایندگان و بررسی کارشناسی باشد.

دبیر دوم کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: در هر حال آنچه در زمینه تخصیص یارانه و اینگونه بدعت‌ها مطرح می‌شود باید بر اساس قانون اساسی و با توجه به قانون بودجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: در هر تخصیص جدید و هزینه‌کرد باید بودجه عمومی و منابع درآمدی دیده شود، اینکه آیا بودجه کافی برای واریز مبالغ جدید به حساب مردم موجود است یا خیر.

به گزارش ایلنا، روز گذشته نماینده تبریز در مجلس از طرح نمایندگان برای واریز یارانه نقدی معادل ۴۰ لیتر بنزین به هر ایرانی خبر داده بود. بنا به نظر دبیر دوم کمیسیون انرژی مجلس این موضوع نیاز به پشتوانه کارشناسی و البته منابع درآمدی دارد.

لازم به ذکر است با توجه به منابع درآمدی و موجودی خزانه و بسته شدن پرونده بودجه آیا امکان تعریف هزینه جدید در بودجه فراهم است یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز