خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

طلا و سکه رکورد زدند/ حباب سکه ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۹۵۵

نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف اظهار داشت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۷۰ هزار تومان افزایش داشته و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. همچنین نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۳۰ هزار تومان است که آن نیز در بازار ایران بی‌سابقه است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: به دلیل تعطیلی دو روزه در بازارهای جهانی، نرخ اونس جهانی بدون تغییر ۱۷۴۳ دلار بوده و از سویی عرضه و تقاضا در بازار طلا و سکه در تعادل است. اما از روز گذشته شاهد افزایش نرخ طلا و سکه بودیم که علت اصلی آن افزایش تدریجی نرخ ارز است.

وی ادامه داد: تناسب بین عرضه و تقاضا باعث شده تا حباب سکه با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته به ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

این کارشناس بازار طلا و سکه با اعلام اینکه شاهد رکوردهای جدیدی در بازار هستیم، گفت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۷۰ هزار تومان افزایش داشته و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. همچنین نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۳۰ هزار تومان است که آن نیز در بازار ایران بی‌سابقه است.

وی افزود: همچنین نرخ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز یک میلیون و ۶۰ هزار تومان است. در ضمن هر مثقال طلا نیز به ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز