خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در گزارش به رییس‌جمهور:

تبادلات تجاری با آذربایجان و ترکیه در حال انجام است/ از سرگیری تبادلات تجاری در دو پایانه‌ ریلی به زودی

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۴۵۶

وزیر راه و شهرسازی در گزارشی به رییس‌جمهور گفت: تبادلات تجاری با کشورهای آذربایجان و ترکیه در حال انجام است و تبادلات تجاری در دو پایانه ریلی سرخس و اینچه‌رون نیز به زودی از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به  نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز پنجشنبه ۱۸ اریبهشت‌ماه با حضور رییس‌جمهور برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در بخشی از این جلسه به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حمل و نقل بین شهری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین اقدامات انجام شده، شامل تبادل تجاری در ۱۱ پایانه مرزی جاده ای با رعایت پروتکل های بهداشتی پرداخت.

اسلامی گفت: تبادلات تجاری در پایانه‌های مرزی با کشورهای آذربایجان و ترکیه در حال انجام است و با رایزنی انجام شده، تبادلات تجاری در پایانه‌های ریلی سرخس و اینچه‌برون نیز با توافقات حاصله، بزودی از سر گرفته خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین عنوان کرد: کالاهای اساسی موجود در بنادر نسبت‌به سال گذشته ۶۳ درصد افزایش دارد و میزان خروج از بندر با قطار نسبت به سال گذشته ۲.۵ برابر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز