خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی به ایلنا خبر داد:‌

پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به ستاد ملی مبارزه با کرونا برای تمدید قرارداد مستاجران

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۹۴۵

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که به مستاجران مهلت داده شود تا در شرایطی که وضعیت سلامت کشور و مهار کرونا رو به بهبود قرار گرفت و بنگاه‌های معاملاتی امکان ارایه خدمات بیشتری از جمله بازدید از تمام واحدها داشتند، نسبت به جابه جایی و اجاره واحد دیگر اقدام کنند.

محمود محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره برنامه وزارت راه و شهرسازی برای وضعیت مستاجران که در شرایط شیوع ویروس کرونا با جابه‌ جایی‌ها در معرض ابتلا به این ویروس قرار می‌گیرند و بازدید از واحدها باعث افزایش احتمال ابتلا به این ویروس می‌شود، اظهار داشت:‌ درباره این موضوع مهم پیشنهاداتی به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارایه کرد‌ه‌ایم که در نوبت بررسی قرار دارد.

وی افزود: پیشنهادات وزارت راه و شهرسازی در راستای ایجاد شرایط سهل‌تری برای مستاجران است تا در این وضعیت، نگران تهدید سرایت ویروس کرونا نباشند.

معاون امور مسکن و ساختمان تاکید کرد: پیشنهاد ما این است که به مستاجران مهلت داده شود تا در شرایطی که وضعیت سلامت کشور و مهار کرونا رو به بهبود قرار گرفت و بنگاه‌های معاملاتی امکان ارایه خدمات بیشتری از جمله بازدید از تمام واحدها داشتند، نسبت به جابه جایی و اجاره واحد دیگر اقدام کنند.    

محمودزاده ادامه داد: پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای مواردی است که در این شرایط مالک و مستاجر برای تمدید به توافق نمی‌رسند، بین موجر و مستاجر توافق حاصل نمی‌شود و برای این دست از افراد باید فکری کرد که امکان تمدید قراردادشان  وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز