خبرگزاری کار ایران

تونل ضد عفونی بار و مسافران در فرودگاه امام راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۷۰۳

معاون بهره برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از نصب دستگاه ضدعفونی کننده مسافران و بار همراه آنها در مبادی ورودی این فرودگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، محمدرضا کریمیان با اشاره به سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت راه و شهرسازی گفت: برای ضدعفونی مسافران و بار همراه آنها دستگاه‌های مکانیزه مختلفی طی همکاری با شرکت‌های دانش بنیان طراحی و ساخته شده و در مبادی ورودی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نصب شد.

وی ادامه داد: تمامی مسافران پروازهای ورودی پس از معاینه توسط پایگاه مراقبت بهداشت مرزی از دستگاه ضد عفونی کننده عبور کرده و وارد کشور می‌شوند.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: این دستگاه با استفاده از اشعه UV و مواد ضدعفونی کننده مسافران ورودی را از هرگونه ویروس احتمالی پاک می‌کند.

کریمیان بیان داشت: برای ضد عفونی بار همراه مسافران نیز دستگاهی بر روی تسمه نقاله سالن ورودی ترمینال نصب شده که پس از عبور بار از آن ضد عفونی می‌شود.

گفتنی است استقرار پایگاه مراقبت بهداشت مرزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن‌های ورودی و خروجی ترمینال، ضدعفونی مستمر ساختمان‌های اداری، ترمینال، تاکسی‌ها و سرویس‌های ایاب و ذهاب کارکنان از دیگر تمهیدات ستاد مقابله با کرونا شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز