خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد:

انتقال هموطنان از ترکیه و هند به ایران با ۲ پرواز فوق‌العاده "هما"

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۸۸۸

هموطنانی که به دلیل تعلیق پروازها در کشورهای ترکیه و هندوستان حضور دارند، با ۲ پرواز فوق‌العاده "هما" به کشور مراجعت می‌کنند.

ابوالقاسم جلالی، معاون بازرگانی "هما" در گفت‌وگو با ایلنا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعلیق پروازهای "هما" به دو کشور ترکیه و هند و همچنین حضور تعدادی از هموطنان در این دو کشور، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با همکاری وزارت امورخارجه، طی مذاکراتی با مسئولان هواپیمایی و هوانوردی این دو کشور، موفق به دریافت مجوز برقراری پرواز از مبدا استانبول و بمبئی به تهران گردید.

وی در خصوص زمان انجام این پروازها، اظهار داشت: این پروازها ظرف امروز و فردا انجام خواهند شد و براساس برنامه، نخستین پرواز فوق‌العاده ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه امروز ۲۲ اسفندماه به وقت محلی وارد فرودگاه استانبول خواهد شد و در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۲۳ اسفندماه هموطنان گرامی را به فرودگاه امام خمینی(ره) منتقل خواهد کرد.

جلالی در ادامه افزود: پرواز دوم ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۳ اسفندماه وارد فرودگاه بمبئی خواهد شد و در ساعت ۱۲  فرودگاه بمبئی را به سمت فرودگاه امام خمینی(ره) ترک خواهد کرد.

گفتنی است مسافران گرامی برای تهیه بلیط می‌توانند به دفاتر فروش "هما" در شهرهای استانبول و بمبئی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز