خبرگزاری کار ایران

اتهام ورود ویروس کرونا توسط هواپیمای ماهان منصفانه نیست/ انجام پروازها تکلیفی بود

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۶۲۶

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اتهام ورود ویروس کرونا توسط ماهان و سازمان هواپیمایی کشوری در فضای مجازی را نه کارشناسی و نه منصفانه عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، رضا جعفرزاده اظهارداشت: در مواقع حساس و مهم چون موضوع ویروس کرنا نه سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم گیر بلامنازع است و نه هیچ ایرلاینی اجازه پرواز پیدا می کند.

وی افزود: علی رغم صدور اطلاعیه های متعدد در خصوص تعلیق پروازها به چین و اینکه هیچ پرواز مسافری به آن کشور انجام نمی شود بارها شاهد مسائلی چون ادامه پروازهای ماهان و اتهام ورود ویروس کرونا توسط این شرکت در فضای مجازی بوده ایم.

جعفرزاده تصریح کرد:حال آنکه به روشنی گفته شده است که پس از جلسه راهکارهای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تصمیم در خصوص تعلیق پروازها تصمیم مسئولان و تکالیفی بوده که به عهده سازمان هواپیمایی کشوری گذاشته شده از جمله بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی و انجام چند پرواز باری آن هم با تصمیم مسئولان و نظارت وزارت بهداشت و با رعایت کلیه اقدامات پیشگیرانه براساس دستورالعمل و نظارت دقیق بهداشتی صورت گرفته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: اینکه در تعبیر و تفسیرها و در بعضی فضاهای رسانه ای اهمیتی به بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی به کلی نادیده گرفته می شود، جای سوال دارد.

وی افزود: با اینکه اظهارنظرهای پزشکی در حیطه وزارت بهداشت و تصمیمات آن مجموعه است و همانطور که مکررا توصیه شده است برای دوری از قضاوت های نادرست، اخبار و اطلاعات را از منابع مربوطه دنبال کنیم لازم است تاکید شود هواپیمایی ماهان تاکنون در چارچوب تصمیمات دولت و وزارت بهداشت و نهایتا سازمان هواپیمایی کشوری عمل کرده و نظارت های صورت گرفته نیز براساس دستورالعمل های تعیین شده بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز