خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ راهی برای ورود اکیپ امداد و گروه‌های خدمات برق و آب بسته نیست/خاموشی ٢٠٠ روستای رودسر

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۶۰۴

فرماندار رودسر گفت: هیچ راهی برای ورود اکیپ امداد و گروه‌های خدمات برق و آب بسته نیست

حسین اسماعیل‌پور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت منطقه رودسر و توابع آن پس از  بارش برف بی‌سابقه در استان گیلان اظهار داشت: در حال حاضر ۴٠ درصد منطقه و ٢٠٠ روستا در خاموشی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: دو فیدر برق رودسر که از رشت تامین می‌شود، قطع شده‌اند تا زمانی که برق فیدری وصل نشود، برق منطقه پایدار نیست.

فرماندار رودسر تاکید کرد: مشکل تامین برق خارج از شهرستان رودسر است و اتصال آن ارتباطی به وضعیت شبکه راهی ندارد هر چند که تمام راه‌های اصلی منطقه هم باز هستند.

اسماعیل‌پور گفت: تمام محورهای این منطقه به جز محدوده اشکورات باز هستند و راه‌های روستایی و راه‌های فرعی مسدود مانده هم تا امشب بازگشایی خواهند شد.

وی افزود: فعلا روستاهای بخش مرکزی هم آب ندارند. خوشبختانه با قطعی گاز مواجه نبودیم.

فرماندار رودسر با بیان اینکه کل منطقه حداقل تا دو روز در قطعی برق و خاموشی به سر می‌بردند، گفت: برای فعال بودن نانوایی‌ها که حداقل نیاز مردم برطرف شود از موتور برق و برق مساجد استفاده کردیم.

اسماعیل‌پور تاکید کرد: به‌طور قابل توجهی با پارگی سیم و کابل‌های برق و شکستگی تیر برق مواجه هستیم. ممکن است بهبود این شرایط و تعمیرات زمان ببرد.

وی افزود: در حال حاضر ١٩ اکیپ برای تعمیرات برق در منطقه مستقر شده‌اند و هیچ راهی برای ورود گروه‌های امدادی و خدمات‌رسان بسته نیست اما باید در ۴۴٠ روستا خدمات ارائه دهند که حجم کار بسیار زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز