خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با ایلنا:

سکه کاهشی شد/ هر گرم طلا؛ ۴۸۰ هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۱۷۰

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در حال حاضر قیمت سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان است که نسبت به روز پنجشنبه کاهش ۱۰ هزار تومانی داشته است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار گفت: با توجه به افزایش ۱۵ دلاری اونس جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی به دلیلی کاهش قیمت ارز، با کاهش همراه بوده است و این روند به نوعی در خلاف هفته گذشته است که تنش‌ها در منطقه موجب شد تا بازار افزایشی شود.

وی ادامه داد: البته شروع ایام فاطمیه و کاهش سطح دادوستد و تقاضا در این روند بی‌تاثیر نبوده است. همچنین با در نظر گرفتن تعطیلی بازارهای جهانی در روز شنبه و یکشنبه، در دو روز اخیر احتمالا شاهد ثبات نسبی در بازار باشیم و بنابراین اگر نوسانی هم باشد به دلیل بازار ارز خواهد بود.

این کارشناس بازار طلا و سکه با اشاره به نرخ انواع سکه و طلا گفت:  در حال حاضر قیمت سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان است که نسبت به روز پنجشنبه کاهش ۱۰ هزار تومانی داشته است. همچنین قیمت سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز ۹۲۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، قیمت هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۸۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۸۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز