خبرگزاری کار ایران

با حکم منتظرتربتی؛

مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۳۱۲

معاون وزیر نفت در امور گاز با صدور حکمی، بهزاد بابازاده را به‌عنوان مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران و نایب رئیس هیئت‌مدیره منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی، معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، بهزاد بابازاده را به عنوان «مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران و نائب رئیس هیئت مدیره» منصوب کرد. در متن حکم بابازاده آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران و نائب رئیس هیئت مدیره» منصوب می‌شوید.

مقتضی است، با توجه به انتقال وظایف آن شرکت در حوزه بازاریابی و فروش گاز مایع و گوگرد به مدیریت امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، ایجاد همکاری و انجام هماهنگی‌های لازم در این باره نسبت به تعیین تکلیف و پیگیری قراردادهای پیشین تا حصول نتیجه نهایی و ساماندهی وضع نیروی انسانی اقدام گردد.امید است در پناه خداوند متعال و بهره‌گیری از توانمندی‌های همکاران متعهد، در انجام وظایف سازمانی و امور محوله موفق و سربلند باشید.فرصت را مغتنم می‌دانم و از زحمات جناب آقای هادی میرزایی در مدت تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی می‌نمایم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز