خبرگزاری کار ایران

محمود واعظی:

مدیران مصرف‌کننده فقط دنبال محصولات مارک‌دار خارجی نباشند/ اقتصاد دانش‌بنیان نیاز کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۵۵۱

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد شرکت‌های دانش‌بنیان کنار بنگاه‌های تولیدی و صنعتی بزرگ قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی که در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شده، در جمع خبرنگاران با تقدیر از برگزاری این گردهمایی و نمایشگاه، گفت: خوشبختانه همه شرکت‌های دانش‌بنیان و بنگاه‌های تولیدی که در این نمایشگاه حضور دارند از این کار ارزشمندی که در سه روز گذشته رخ داده، رضایت دارند.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: صندوق نوآوری و شکوفایی فضای بسیار خوبی را فراهم کرده تا شرکت‌های تولیدی کشور در بخش غذایی بتوانند همه نیازمندی‌هایی که یا از خارج وارد می شده یا برای ارتقای کیفیت و افزایش تولید نیاز دارند را در این مجموعه با هم درمیان بگذارند.

واعظی با بیان اینکه  انعقاد ۳۷۵ قرارداد یا تفاهم نامه میان شرکت‌های دانش‌بنیان و بنگاه‌های تولیدی در مدت برگزاری این گردهمایی، اقدامی ارزشمند است، گفت: این به معنای آن است که امروز علاوه بر حرف در عمل نیز شاهد اقدام جدی هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: همه تولید کنندگان در کشور می‌توانند با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و باید قیمت محصولات خود را متناسب کنند. همچنین مدیران مصرف‌کننده ایده‌های دانش‌بنیان نیز شجاعت داشته و ریسک‌پذیر باشند و از محصولات بومی استفاده کرده و فقط دنبال استفاده از محصولات مارک‌دار خارجی نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز