خبرگزاری کار ایران

سرانه مصرف آب در بهارستان تهران ۳ برابر الگوی استاندارد است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۴۶۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران گفت: سرانه مصرف آب شرب در بهارستان به‌ازای هر نفر ۳۲۰ لیتر در شبانه‌روز است که این رقم بیش از سه برابر الگوی استاندارد کشوری است.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "سید علی لدنی‌نژاد" در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان با اشاره به وجود 150 حلقه چاه در شهرستان بهارستان اظهار داشت: این تعداد چاه آب شرب هر کدام 15 لیتر بر ثانیه آب تأمین می‌کنند.

وی افزود: 104هزار مشترک آب در شهرستان بهارستان وجود دارد که با این تعداد مشترک 30هزار مترمکعب مخزن آب دیگر در این شهرستان نیاز است.

لدنی‌نژاد تصریح کرد: به دلیل مشکلات زیرساختی که در شهرستان بهارستان وجود دارد امسال هفت حلقه چاه حفاری شد که هر چاه اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان هزینه در برداشته است و 84 لیتر بر ثانیه آب به سامانه توزیع بهارستان می‌افزاید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران با اشاره به برنامه میان‌مدت و بلندمدت تأمین آب از خط الغدیر 2 و رینگ تهران در جنوب غرب استان تهران خاطرنشان کرد: چهار دستگاه دیزل تأمین برق با اعتبار 50 میلیارد ریال به سامانه آب و فاضلاب در مواقع ضروری افزوده شده است تا با مشکلات قطع برق و کاهش فشار آب در مخازن مواجه نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز