خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت:

استارت آپ‌ها روی بازاریابی، بسته‌بندی و برندینگ تولیدات روستایی و عشایری کار کنند

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۷۳۱

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استارت آپ‌ها روی بازاریابی، بسته‌بندی و برندینگ تولیدات روستایی و عشایری کار کنند.

به گزارش ایلنا، رضا رحمانی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در این نمایشگاه برنامه های متنوعی جهت شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های استان های کشور در تولید محصولات مختلف بومی خود برگزار شده که اقدامی شایسته و به جا به خصوص در سال رونق تولید است.

حرکت نوینی در حوزه تولیدات روستایی و عشایری آغاز شده است

او با بیان اینکه برگزاری این گونه نمایشگاه ها نشانگر تلاش مردم در جهت آبادانی و توسعه کشور است، تصریح کرد: حرکت نوینی در حوزه تولیدات روستایی و عشایری آغاز شده است که این روند باید تقویت شود.

استارت آپ ها روی بازاریابی، بسته بندی و برندینگ تولیدات روستایی و عشایری کار کنند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور شرکت های استارت آپ در این نمایشگاه، گفت: استارت آپ ها در جهت شناسایی محصولات روستایی و عشایری به ویژه در زمینه بازاریابی، بسته بندی و برندینگ می توانند مثمر ثمر واقع شوند.

تولیدات روستاییان و عشایر، یک فرصت مغتنم برای کشور است

رحمانی تولیدات روستاها و عشایر را یک فرصت مغتنم برای کشور برشمرد و افزود: در نقاط مختلف کشور پتانسیل های خوبی در این حوزه داریم و برای برندسازی و بسته بندی مناسب این تولیدات و فروش اینترنتی و شیوه جدید، آن ها برنامه هایی داریم.

برگزاری این گونه نمایشگاه ها نشانگر نشاط و سرزندگی مردم ایران است

او با اشاره به شرایط تحمیلی سخت اقتصادی دشمن، تصریح کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه ها به دنیا نشان می دهد که مردم ما هنوز سرزنده و بانشاط در جهت رونق تولید ملی هستند.

گفتنی است که چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر از ۲۴ مردادماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد و امشب به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز