خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران:

افتتاح شناور مسافری ساخت داخل با حضور وزیر راه / ایران صادرکننده شناور مسافری شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۰۹۹

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اظهار داشت: در سال جاری سه شناور مسافری در جزیره قشم ساخته و به کشورهای خارجی صادر شده است

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، اله مراد عفیفی‌پور در جمع خبرنگاران از افتتاح یک فروند شناور مسافری ساخت کشور خبر داد و گفت: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی یک فروند شناور مسافری با ظرفیت 158 مسافر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در سال جاری سه شناور مسافری در جزیره قشم ساخته و به کشورهای خارجی صادر شده است گفت: در استان هرمزگان توان ساخت شناورهای مسافری در هر سایزی وجود دارد.

مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه در استان هرمزگان 30 کارگاه فعال برای ساخت انواع شناور وجود دارد گفت: درحال حاضر از 30 کارگاه شناورسازی، 3 کارگاه توان ساخت شناور مسافری در سایز بزرگ را دارند.

عفیفی‌پور با یبان اینکه شناوری که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در قشم به افتتاح می‌رسد طی 16 ماه ساخته شده است و از این پس توان ساخت انواع شناور مسافری در کشورمان را داریم و نیازی به خرید شناور در این سایت از خارج کشور نیست.

وی ادامه داد: در سال جاری صادرات شناور مسافری به قطر هم داشتیم. همچنین امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر شهید رجایی 15 دستگاه ترانس تینر تحویل می‌شود که ارزش این ماشین آلات 21 میلیون یورو بوده است و برای 320 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز