خبرگزاری کار ایران

«سی‌ان‌ان» بررسی کرد:

بیت کوین یک میلیون دلاری رویاست؟

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۶۳۲

ارزهای مجازی جزو آن دسته ارزها هستند که نوسان زیادی دارند. حال پیش‌بینی سرمایه‌گذاران این است که این ارز تا چند سال آینده به یک میلیون دلارنیز برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، کارشناسان ارزهای مجازی بر این باور هستند که طرفداران بیت کوین یک میلیون دلاری کم نیستند و اینجا این پرسش پیش می‌آید که چه باید کرد؟ آیا بیت کوین بخریم و آن را نگهداری کنیم؟چیزی که مشخص است کارشناسان، ارزش این ارز را تا ۱۰ سال دیگر به میزان یک میلیون دلار پیش‌بینی می‌کنند.

«جس لاند» مدیر اسبق «آی بی ام» و سرمایه‌گذار کنونی بازار ارزهای مجازی است. لاند که یک معامله‌گر بی‌مهابا در زمینه ارز‌های مجازی است، در یک مصاحبه گفت: «قیمت هر بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد». وی ادامه می‌دهد: «در صورتی که این ارز به مقدار گفته شده برسد، نقدینگی این ارز مجازی ۲۰ تریلیون دلار خواهد شد». به گفته او این مقدار نقدینگی می‌تواند معادلات بازارهای جهانی را تغییر دهد.

بیت کوین یک میلیون دلاری رویاست؟

«ونس کاسارز» هیئت مدیره «پی پل» نیز امیدوار است که ارزش این ارز به میزان یک میلیون دلار برسد ولی با این تفاوت که او به زمان نیز اعتقاد دارد. وی در توئیتر خود نوشت: «به باور من این ارز به یک میلیون دلار می‌رسد ولی به هفت تا ۱۰ سال زمان نیاز دارد». وی همینطور ادامه داد که این مساله چند پیش شرط دارد همچون: «۱۰ سال فعالیت بدون وقفه این ارز، افزایش سهام‌داران به تعداد ۶۰ میلیون نفر، ماهانه یک میلیون نفر سهامدار جدید و همچنین یک میلیارد دلار تراکنش روزانه.»

«ژو فا»، موسس «پولین» پیش‌بینی کرده است که بیت کوین به پنج میلیون یوآن چین برسد که معادل تقریبی ۷۴۰ هزار دلار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز