خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با ایلنا:

صادرات سوخت با کیفیت ایران به افغانستان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۹۱۴

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ممنوعیت اعمال شده از سوی مقامات افغانستان در خصوص صادرات سوخت مربوط به مشتقات هیدروکربوری غیراستانداردی است که بخش خصوصی صادر کرده است.

جعفر پورفرجودی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره خبری مبنی بر ممنوعیت صادرات سوخت از ایران به افغانستان اظهار داشت: آنچه ممنوع شده سوخت بی کیفیت و غیراستانداردی است که توسط بخش خصوصی به این کشور ارسال می‌شد. بنزین و گازوئیل تولیدی در پالایشگاه‌های کشور که ارسال آن به افغانستان از سوی شرکت ملی پخش فرآورده انجام می‌شود، مطابق کیفیت سوخت توزیعی در کشور است.

وی گفت: در حال حاضر صادرات سوخت با کیفیت ایران به افغانستان طبق روال قبلی ادامه دارد و خللی در این روند بوجود نیامده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: ممنوعیت اعمال شده از سوی مقامات افغانستان مربوط به مشتقات هیدروکربوری غیراستانداردی است که بخش خصوصی صادر کرده است.

وی یادآور شد: برخی سودجویان در افغانستان مشتقاتی را که وارد می‌شد با ترفندی تبدیل به بنزین کرده و در این کشور به فروش می‌رساندند که هیچ ارتباطی با سوخت ارسالی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده نفتی ایران ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز