خبرگزاری کار ایران

اسلامی سه مدیر بخش هوایی را به دلیل کوتاهی در خدمات رسانی به مسافران عزل کرد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۶۷

وزیر راه و شهرسازی به‌محض اطلاع از نارضایتی مسافران پرواز تهران- آبادان ۱۶ اردیبهشت ماه به شماره ۸۶۰ شرکت هواپیمایی آسمان، به دلیل رفتار غیرمسئولانه رئیس فرودگاه آبادان و رئیس ایستگاه شرکت‌های هما و آسمان در این فرودگاه دستور عزل آنان را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی به محض اطلاع از وقفه ایجاد شده در ارائه خدمات به مسافران پرواز شماره ۸۶۰ شرکت آسمان در ۱۶ اردیبهشت ۹۸، به سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد به خاطر کوتاهی در خدمت‌رسانی و رعایت حقوق مسافران سه مسئول خاطی عزل و با آنها برخورد شود و فعالیت شرکت هندلینگ فضا اندیشان اروند محدود و اخطار کتبی داده شود.

همچنین با توجه به عدم همکاری ایستگاه آبادان شرکت هما در ارائه خدمات هندلینگ، از شرکت هواپیمایی هما خواسته شد تا به تمام ایستگاه های خود ابلاغ کند تا در هنگام نیاز و اعلام درخواست، با سایر شرکت‌های هندلینگ کننده در فرودگاه ها همکاری کنند تا خدمات رسانی به مسافران و پروازها بدون وقفه انجام شود.

همچنین به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ابلاغ شد تا نظارت دقیقی بر نحوه فعالیت و چگونگی ارائه سرویس هندلینگ در فرودگاه ها به عمل آورد.

پرواز ۸۶۰ تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۹۸ تهران به آبادان در فرودگاه آبادان به علت عدم دریافت به موقع خدمات هندلینگ با وقفه ایجاد شده موجب نارضایتی مسافران شد که به دستور وزیر راه و شهرسازی موضوع رسیدگی و با عوامل خاطی برخورد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز