خبرگزاری کار ایران

تحلیل جدیدترین نوسانات بیت کوین + نمودارهای یک روزه و چهار ساعته

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۷۴

بیت کوین در خط مقاومت بین پنج هزار در میزان حداقل خود و تا پنج هزار و ۲۰۰ دلار در میزان حداکثری خود قرار گرفت و معامله شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبسایت تحلیلی کریپتو پوتیتو، تحلیل‌های اخیر نشان می‌دهد که ترس، عدم شفافیت و شک می‌تواند قیمت بیت کوین را افزایش دهد ولی در روندی مغایر با هفته‌های گذشته، این واحد پولی در کمتر از یک ساعت حدود ۵۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد.

 همینطور که در چارت‌ها قابل مشاهده است، بیت کوین در خط مقاومت بین پنج هزار در میزان حداقل خود و تا پنج هزار و ۲۰۰  دلار در میزان حداکثری خود قرار گرفت و معامله شد.

برخی نشانه‌ها حاکی از این است که بیت کوین به یک احیای نسبی می‌رسد و شاخص قدرت نسبی تحلیل فنی نیز بر این موضوع صحه می‌گذارد. اگرچه هنوز اخبار و اطلاعات اقتصادی نشان نداده است که ارز «بیت‌فینکس» تا کجا پیش می‌رود.

مساله مهم دیگری که وجود دارد، سقف رکورد بیت کوین است. این ارز نتوانست رکورد ۱۰۰ میلیارد دلاری خود را بشکند و به میزان ۹۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بسته شد.

نگاهی به نمودارهای یک روزه و چهار ساعته

مطابق با ارزیابی‌های فروش، بیت کوین نوسان پنج هزار تا پنج هزار و ۲۰۰ دلاری را تجربه کرد. از شاخص‌های حداقلی می‌شود دید که بیت کوین واحدهای چهار هزار و ۷۰۰ تا چهار هزار و ۸۰۰ دلاری را نیز به خود دیده است. علاوه بر این خط‌های حمایتی حاکی از این است که قبل از این افزایش خطوط مقاومتی چهار هزار و ۵۰۰ و چهار هزار و ۲۰۰ را طی کرده بود که قبل از آن نیز افزایش هزار دلاری را در دوم آوریل شاهد بودیم.

مطابق با شاخص‌ها مقاومت بعدی در پنج هزار و ۲۰۰ دلار قرار دارد. مقاومت بعدی نیز در محدوده  پنج هزار و ۳۰۰ تا پنج هزار و ۳۵۰ قرار خواهد گرفت. مقاومت بعدی قابل مشاهده البته در محدوده  پنج هزار و ۵۰۰ دلار، قبل از رسیدن به بیشترین مقدار سال ۲۰۱۹ خود به میزان پنج هزار و ۶۰۰ دلار قرار خواهد گرفت.

 

حجم معاملات

با نگاه به شمع‌های نمودارها به این نتیجه می‌توان رسید که بر خلاف تصور، در پی کاهش‌ها شاهد افزایش حجم نبوده‌ایم که این نشانه خوبی برای خریداران است.

 

شاخص‌های قدرت نسبی روزانه

همزمان با تحلیل‌ها شاخص قدرت نسبی به کمترین میزان خود از ۲۶ مارس رسیده است. شاخص مقاومت نسبی نیز در عدد ۵۶ به ثبات رسید که دیگر نشانه مثبت ایجاد نوسان برای خریدهای درون‌بورسی است.

 

نوسان‌های کوتاه «بیت فینکس»

کماکان شاهد تعداد نوسان‌های کوتاه هستیم تا جایی که به میزان ۳۰ هزار و ۲۰۰ بیت کوین نوسان کوتاه در نمودار می‌بینیم. این مقدار بیشترین مقدار از پنجم ژانویه ۲۰۱۹ است.

 

نمودار چهار ساعته بیت کوین/دلار

 

تحلیل جدیدترین نوسانات بیت کوین + نمودارهای یک روزه و چهار ساعته

 

نمودار یک روزه بیت کوین /دلار

 

تحلیل جدیدترین نوسانات بیت کوین + نمودارهای یک روزه و چهار ساعته

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز