خبرگزاری کار ایران

وطن‌خواهی مطرح کرد:

پرونده مسکن‌مهر پرند سال 98 بسته می‌شود / آغاز ساخت مسکن مشارکتی ویژه اقشار متوسط در پرند

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۴۵۲

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از آغاز ساخت پروژه مسکن مشارکتی (مسکن امید) در پرند خبرداد وگفت: پرونده مسکن مهر پرند سال 98 بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محسن وطن‌خواهی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن‌مهر پرند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در گذشته 69 هزار واحد مسکن‌مهر به مردم تحویل داده شده و امروز هم پنج هزار دیگر تحویل داده شد.16 هزار واحد دیگر باقی مانده که عمده آن تا پایان سال 98 به متقاضیان تحویل داده می‌شود و بخشی از واحدهایی که مشکل حقوقی دارند به افتتاح‌های سال 98 نمی‌رسند.

وی از آغاز ساخت واحدهای مشارکتی (مسکن امید) در شهر جدید پرند خبر داد و گفت: ساخت 26 هزار واحد مسکن مشارکتی در دستور کار ما قرار گرفته که از این تعداد امروز ساخت 448 واحد کلنگ‌زنی شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: این واحدهای به‌صورت مشارکتی با بخش‌خصوصی ساخته خواهد شد و متناسب با درآمد اقشار متوسط کشور هستند .

وطن‌خواهی افزود: زمین و پروانه ساخت از سوی شرکت عمران به بخش‌خصوصی داده می‌شود و با همکاری شهرداری مشوق‌هایی به بخش‌خصوصی برای این پروژه ارایه خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز علاوه بر پنج هزار واحد مسکن مهر، بوستان مشاهیر هم به افتتاح رسید و ساخت 4 باب مدرسه در فازهای مختلف مسکن‌مهر پرند کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز