خبرگزاری کار ایران

خسارت ۱۱۰ میلیارد تومانی سیل به بخش صنعت، معدن و تجارت مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۲۰۶

در حادثه وقوع سیل اخیر در مازندران میزان ۱۱۰ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی مازندران خسارت وارد شد.

به گزارش ایلنا، محمد محمدپور عمران با اعلام این خبر گفت : ۳۰ واحد صنعتی، دو هزار واحد صنفی، پنج واحد معدنی، هزار واحد قالیبافی و تاسیسات شش شهرک صنعتی استان متحمل خسارت از ناحیه سیل اخیر شده‌اند.

وی به حضور کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت از همان دقایق اولیه وقوع سیل در مناطق حادثه دیده خبر داد و اظهار داشت: ارسال ده‌‌ها تن کمک‌‌های فوریت‌‌دار نظیر آب معدنی، نان و مواد غذایی، توزیع گسترده اقلام تنظیم بازاری نظیر گوشت قرمز، مرغ، شکر، ارسال محموله‌‌های مصالح ساختمانی (سنگ شکسته، شن و ماسه) گوشه‌ای از اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران ادامه داد: در طی این مدت با استفاده از تجهیزات و ماشین‌‌آلات معادن محورهای اصلی و فرعی که دچار خسارت شده بازگشایی و برای لایروبی و خروج آب از معابر و مناطق روستایی استفاده شده است.

محمدپور عمران با اشاره به اعزام تیم‌‌های رایگان خدماتی جهت تعمیرات لوازم خانگی منازل به مناطق سیل زده تصریح کرد: در کنار کمک به مردم سیل‌‌زده مازندران چندین محموله مواد غذایی و مصالح ساختمانی به استان گلستان و اعزام یک کامیون حاوی ۳۰ هزار عدد کیسه جهت استفاده در دیواره‌های مهار سیل به استان خوزستان نیز ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز