خبرگزاری کار ایران

معرفی فروشگاه EIG-SHOP و محصولات آن

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۲۱

صنعت همواره در حال پیشرفت بوده و روزانه با محصولات و تولیدات جدیدی در صنایع مختلف رو به رو می شویم. صنعت جوجه کشی نیز از جمله صنایع نوپا در کشور عزیزمان ایران می باشد که طرفداران زیادی را جذب نموده است، تولید و عرضه دستگاه های جوجه کشی در انواع و اقسام مختلف سبب شده تا کاربران برای انتخاب محصول مورد نیاز خود عاقلانه تر عمل کنند. شرکت های مختلف تولید کننده دستگاه های جوجه کشی در این زمینه فعالیت دارند که از مهم ترین و با سابقه ترین آنها می توان گروه صنعتی اسکندری ( به اختصار EIG ) اشاره نمود.

تولیدات EIG شامل چه محصولاتی می شود؟

کمپانی Eskandari industrial group در زمینه تولید انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی، دستگاه های جوجه کشی نیمه صنعتی و دستگاه های جوجه کشی صنعتی، دستگاه های جوجه کشی شترمرغی، تجهیزات برودتی و گرمایشی، تجهیزات گلخانه ای ، مرغداری و سالن پرورش قارچ فعالیت دارد، اخیرا نیز تجهیزات لبنی خانگی و فروشگاهی به لیست محصولات این گروه صنعتی افزوده شده است.

در حالت کلی دستگاه های جوجه کشی EIG از ویژگی های زیر برخوردار هستند:

معرفی فروشگاه EIG-SHOP و محصولات آن

1- ایزی باتور 1 : ظرفیت 48 تخم مرغ - 1 شانه مخصوص - سنسور دقیق SHT - بدنه ABS - چرخش مداوم تخم به صورت 45 درجه - قابلیت استفاده از باتری ماشین - امکان انتخاب پرنده - کاملا بی خطر و کم مصرف - قابل استفاده در هر مکانی

2- ایزی باتور 2 : ظرفیت 96 تخم مرغ - 2 شانه مخصوص - ستر و هچر همزمان - سنسور دقیق SHT - بدنه ABS - چرخش مداوم تخم به صورت 45 درجه - قابلیت استفاده از باتری ماشین - امکان انتخاب پرنده - کاملا بی خطر و کم مصرف - قابل استفاده در هر مکانی

3- ایزی باتور 3 : ظرفیت 40 تخم مرغ - 1 شانه غلتکی - سنسور فوق العاده هوشمند SHT - سنسور محیطی LM35 - بدنه ABS - تولید گرما و رطوبت از طریق منطق فازی - چرخش 360 درجه تخم - کاملا بی خطر و خانگی - قابل استفاده در هر مکانی

4- ایزی باتور 4 : ظرفیت 80 تخم مرغ - 2 شانه غلتکی - ستر و هچر همزمان - سنسور فوق العاده هوشمند SHT - سنسور محیطی LM35 - بدنه ABS - تولید گرما و رطوبت از طریق منطق فازی - چرخش 360 درجه تخم - کاملا بی خطر و خانگی - قابل استفاده در هر مکانی

5- ایزی باتور 5 : ظرفیت 12 تخم مرغ - شانه همه کاره - سنسور دقیق و هوشمند SHT - بدنه ABS و پلی کربنات - چرخش 360 درجه تخم - کاملا ارزان و به صرفه - قابل استفاده در منزل و مدرسه - مصرف برق بسیار پایین و کاملا بی خطر

6- ایزی باتور 6 : حرفه ای ترین دستگاه جوجه کشی - ظرفیت 12 تخم مرغ - شانه همه کاره - سنسور هوشمند SHT - سنسور محیطی LM35 - بدنه ABS و پلی کربنات - چرخش 360 درجه تخم - قابل استفاده برای جوجه کشی از تخم تمامی پرندگان محلی و زینتی بخصوص کاسکو - تامین دما و رطوبت بسیار دقیق و بر اساس منطق فازی - کاملا بی خطر و خانگی - مصرف برق بسیار پایین

7- دستگاه های جوجه کشی نیمه صنعتی و صنعتی : در ظرفیت های مختلف 126 تایی، 168 تایی، 252 تایی، 336 تایی، 504 تایی، 672 تایی، 1008 تایی، 2016 تایی - سنسور اصلی SHT - سنسور محیطی LM35 - امکان انتخاب پرنده - ستر و هچر همزمان - شانه های همه کاره - بدنه PVC - تامین دما و رطوبت کاملا دقیق و فازی - قابلیت جوجه کشی از تخم نطفه دار تمامی پرندگان خانگی و بومی

8- دستگاه های جوجه کشی شترمرغی : در ظرفیت های 16 تایی، 24 تایی، 64 تایی - مخصوص جوجه کشی از تخم شترمرغ - تامین دما و رطوبت کاملا دقیق - قابل رطوبت دهی و رطوبت کشی - سنسور فوق العاده دقیق SHT - سنسور محیطی LM35 - مصرف بسیار پایین و کاملا بی خطر

تمامی دستگاه ها و محصولات قرار گرفته شده بر روی فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP متعلق به گروه صنعتی اسکندری و از یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش EIG برخوردار است، هم چنین سایر محصولات گروه صنعتی اسکندری به اختصار شامل موارد زیر می شود:

1- فروش مستقیم انواع یخساز ها :

معرفی فروشگاه EIG-SHOP و محصولات آن

یخ ساز های قرار گرفته شده بر روی وب سایت در انواع مختلف خانگی و صنعتی هستند که از ظرفیت 5 کیلویی شروع شده و تا 500 کیلویی و کارخانه یخسازی را شامل می شود.

2-  فروش آنلاین انواع سردخانه های جسد :

سردخانه های جسد قرار گرفته شده در فروشگاه eig-shop از بهترین مواد اولیه ساخته شده و در کشور ایران حرف اول را می زنند، قابل استفاده در تمامی مراکز درمانی، بیمارستان ها و مراکز پزشکی قانونی هستند. سردخانه های جسد از نوع 1 کابین، دو کابین، سه کابین، چهار کابین و … وجود دارند.

3- ارائه آنلاین انواع آبسردکن ها :

آب سرد کن های قرار داده شده بر روی فروشگاه ای آی جی شاپ دارای انواع خانگی و فروشگاهی، سازمانی و محیطی هستند و از برند های معتبر دنیا هستند که در ساخت آنها از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و موتور ها استفاده شده است. آب سردکن ها از لحاظ مصرف انرژی در رده انرژی A قرار دارند.

4- بخاری گلخانه ای و مرغداری :

هیتر یا همان بخاری گلخانه ای یا مرغداری مناسب برای انواع مزرعه مرغ مادر دارای انواع مختلفی هستند که به صورت آتش درون فعالیت دارند و گرمایی کاملا پاک را وارد محیط گلخانه می کنند. این بخاری ها دارای انواع مختلفی هستند و با سوخت گاز، گازوئیل و یا به صوت دو گانه سوز قابل اشتعال هستند و از کوره استیل در آن استفاده شده که عمر محصول را به صورت قابل توجهی افزایش داده است.

5- انواع رطوبت ساز و مه پاش :

رطوبت ساز وسیله ای بسیار کاربردی برای تامین رطوبت سالن پرورش طیور و قارچ می باشد، این رطوبت ساز ها که مه پاش نیز نامیده می شوند، در ظرفیت های مختلفی ساخته شده اند و قابل سفارشی سازی نیز خواهند بود، در ساخت آنها از بدنه گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای استفاده شده است که هیچ گاه دچار پوسیدگی نخواهد شد.

معرفی فروشگاه EIG-SHOP و محصولات آن

6- انواع کره گیر های خانگی و فروشگاهی :

این کره گیر بسیار کم مصرف بوده و در کمترین زمان قادر به گرفتن کره موجود در ماست می باشد و با توجه به ظرفیت های مختلف آن قابل استفاده در انواع خانه های شهری و روستایی، فروشگاه های محصولات لبنی و کارگاه ها ان می باشد.

سایر محصولات قرار گرفته شده بر روی فروشگاه شامل شربت سردکن، یخ در بهشت ساز، دانخوری، ابخوری و محصولات آموزش جوجه کشی و … می باشد که با مراجعه به سایت EIG-SHOP می توانید آنها را مشاهده فرمایید.

چرا گروه صنعتی اسکندری برترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی در ایران است؟

اگر گشت و گذاری در اینترنت بزنید متوجه تولید کننده های زیادی خواهید شد که هر کدام دستگاه های تولیدی مختلفی را تولید می کنند و هر کدام از دستگاه ها نیز معایب و مزایای مربوط به خود را دارند. در میان این سایت ها با نماینده های مختلف گروه صنعتی اسکندری رو به رو خواهید شد که اقدام به فروش محصولات این گروه صنعتی می نماید و این نشان می دهد که این کارخانه دارای نماینده مختلف در اکثر استان های کشور می باشد در حالی که سایر تولید کنندگان فعالیت محدودی دارند.

در ساخت تمامی دستگاه ها از بهترین و با کیفیت مواد اولیه استفاده شده است، به عنوان مثال می توان به بدنه ABS و PVC محصولات اشاره نمود که در برابر ضربه کاملا مقاوم بوده، وزن سبکی داشته و عایق بسیار خوبی در برابر دما و رطوبت می باشند، در حالی که سایر تولید کنندگان از بدنه فلزی در ساخت محصولات خود بهره می برند. همانطور که می دانید بدنه فلزی پس از مدتی دچار پوسیدگی خواهد شد و گرمای داخل دستگاه را به راحتی به محیط بیرون منتقل خواهد نمود.

اما مهم ترین ویژگی محصولات گروه صنعتی اسکندری (EIG) مربوط به سنسور به کار رفته در آن می باشد، در حالی که بسیاری از تولید کنندگان از سنسور های ارزان قیمت مانند NTC و LM35 در دستگاه های خود استفاده می کنند، تمامی دستگاه های جوجه کشی اسکندری از سنسور فوق العاده دقیق SHT بهره می برند که در نوع خود بی نظیر بوده و افزایش راندمان قابل توجهی را در جوجه کشی به دنبال داشته است. این سنسور برخلاف نمونه های بی کیفیت هیچ نیازی به راه اندازی و کالیبره مجدد نخواهد داشت و از همه مهمتر ساخت کشور سوئیس می باشد.

فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP چه نسبتی با گروه صنعتی اسکندری دارد؟

فروشگاه اینترنتی ای آی جی شاپ زیر نظر مستقیم گروه صنعتی اسکندری فعالیت دارد و به صورت مستقیم اقدام به فروش محصولات این گروه صنعتی و تجاری می نماید. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی رسانه دیجیتال بوده و فعالیت های تجاری این فروشگاه کاملا قانونی و تحت نظارت مستقیم کارشناسان فروش کمپانی EIG صورت میگیرد.

تمامی محصولات قرار گرفته شده بر روی فروشگاه امکان فروش آنلاین را دارند و قابل ارسال به تمامی استان ها و شهرستان های کشور می باشد. هم چنین محصولاتی مانند هیتر و سردخانه جسد و یا دستگاه های جوجه کشی صنعتی بزرگ که نیاز به نصب دارند توسط خود نمایندگان شرکت نصب خواهند شد، لازم به ذکر است که نمایندگان گروه صنعتی اسکندری در تمامی مراکز استانی کشور حضور دارند و آماده ارائه خدمات گارانتی و پس از فروش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز