خبرگزاری کار ایران

قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ فرودگاهی تعطیل نیست / تمام فرودگاه‌ها در حالت اضطرار و آماده‌باش هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۷۶

قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه تمام فرودگاه های کشور در حالت آماده باش و اضطرار قرار دارند، گفت: تمام فرودگاه های کشور عملیاتی هستند و هیچ فرودگاهی به دلیل وقوع سیل تعطیل نشده است.

حسین اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه در حال حاضر همه فرودگاه‌های کشور عملیاتی هستند، اظهار داشت: مشکلات به وجود آمده در فرودگاه گرگان ناشی از وقوع سیل در استان گلستان برطرف شده است و از نفوذ آب به سیستم‌های فنی و عملیاتی فرودگاه جلوگیری کردیم.

وی با بیان اینکه از نفوذ آب به باند پروازی این فرودگاه جلوگیری شد، گفت: هر چند بیش از ۳۰ هکتار از اراضی این فرودگاه زیر سیلاب رفت اما اجازه جریان آب در باند پروازی را ندادیم و در تمام این مدت فرودگاه گرگان عملیاتی بود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران  درباره آخرین وضعیت فرودگاه خرم آباد اظهار داشت: این فرودگاه هم در حال حاضر فعال است؛ هرچند آب‌های سیلابی به سمت فرودگاه سرازیر شد اما با توجه به اقداماتی که انجام شد، آسیبی به دستگاه‌های عملیاتی و فنی فرودگاه وارد نیامد.

اسفندیاری تاکید کرد: فرودگاه شیراز هم در حال حاضر عملیاتی است و هیچ مشکلی در این فرودگاه برای نشست و برخاست هواپیماها وجود ندارد. البته تمام فرودگاه‌ها به ویژه فرودگاه‌های مناطق پربارش و سیل‌زده در حالت آماده‌باش و اضطرار قرار دارند.

وی افزود: هم اکنون تمام فرودگاه‌های کشور عملیاتی هستند و تمام پروازهای برنامه‌ای و فوق العاده در حال انجام هستند و هیچ فرودگاهی به دلیل وقوع سیل دچار مشکل نشده و تعطیل نیست.      

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز