خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام در گفت‌وگو با ایلنا:

برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های فرودگاه و غرفه‌های تجاری در ایام نوروز نداریم/ با گران فروشان برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۳۱

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام خمینی گفت: فرودگاه امام نه در بخش حمل و نقل و نه در غرفه‌های تجاری قصد هیچ گونه افزایش قیمتی را ندارد.

علی رستمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه ستاد نوروزی برای انجام هر چه بهتر سفرهای نوروزی در فرودگاه امام تشکیل شده است،‌ اظهار داشت: بیش از 60 شرکت هواپیمایی در فرودگاه امام خمینی فعالند که از این تعداد، 13 شرکت هواپیمایی داخلی هستند که تمام آن ها نمایندگی مستقر در فرودگاه دارند تا در صورت نیاز پاسخگوی مسافران باشند.

وی درباره پیش بینی میزان پروازهای نوروزی در فرودگاه امام گفت: در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای انجام پروازهای فوق العاده هستیم و باید شرکت‌های هواپیمایی برنامه خود را به ما ارایه کنند. هنوز تعداد پروازها نهایی نشده است و زمان برای برنامه ریزی پروازها باقی است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام خمینی با اشاره به میزان جابه جایی مسافر در ایام نوروز سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته 55 هزار نفر در بازه زمانی سفرهای نوروزی از فرودگاه امام جابه جا شدند.

رستمی ادامه داد: در ایام پیک سفر نوروز به صورت مستمر از تمام بخش‌های فرودگاه نظارت مستقیم خواهیم داشت و در صورت گران فروشی و افزایش قیمت غیر مجاز با آن بخش برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام در ایام نوروز افزایش قیمت نخواهد داشت،‌ گفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های فرودگاه امام نداریم البته این موضوع در حیطه اختیارات ‌اصناف است. فرودگاه امام نه در بخش حمل و نقل و نه در غرفه‌های تجاری قصد هیچ گونه افزایش قیمتی را ندارد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام خمینی افزود: به مسافران توصیه می‌کنیم از تاکسی‌های فرودگاه استفاده کنند چراکه بر این ناوگان نظارت کامل داریم و تنها تاکسی‌های فرودگاه را به رسمیت می‌شناسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز