خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه کیش پیش‌بینی کرد:

در نوروز 98 رکورد پرواز در فرودگاه کیش شکسته خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۶۰۲

مدیرکل فرودگاه کیش گفت: فرودگاه کیش به عنوان سومین فرودگاه پرترافیک کشور، تمام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب و تسهیلات مناسب به کار گرفته است تا نوروز 98 خاطره خوبی را برای مسافران به ارمغان بیاورد.

محمدی، در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: در ایام نورزو رکود 135 پرواز در روز شکسته شود و این عدد به 145 پرواز برسد. بر این اساس از مسافران درخواست کرد بلیط رفت و برگشت خود را قبل از عزیمت تعیین کرده و برای دریافت آن به سایت‌های رسمی شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های معتبر مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و نوسانات نرخ ارز، انتظار می‌رود گردشگران بیشتری در ایام نوروز 98 به جزیره کیش سفر کنند. بنابراین با برنامه‌ریزی های انجام شده در تلاش هستیم شرایط خوبی برای خدمات دهی شایسته به مسافران فراهم کنیم.

محمدی از مسافران درخواست کرد: 24 ساعت قبل از انجام پرواز، به سایت‌های رسمی مراجعه و یا با شماره تماس‌های اعلام شده تماس حاصل کنند تا از موقعیت و تاخیر در ساعت پرواز مطلع شوند. همچنین با توجه به محدودیت‌های موجود در حمل‌ونقل هوایی در هنگام بازگشت از کیش، مسافران در زمان مقرر با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در فرودگاه حضور پیدا کنند.

مدیرکل فرودگاه کیش با بیان اینکه در سال جاری تلاش شده تا فرودگاه کیش از لحاظ ایمنی به سطح قابل قبلی ارتقا پیدا کند، ادامه داد: از مسافران درخواست می شود ملاحضات ایمنی و امنیتی را برای حفط سلامت خود و سایر مسافران در محیط فرودگاه لحاظ کنند.

محمدی از ارائه بروشور به مسافران در زمان ورود به ترمینال فرودگاه کیش، خبر داد که در آن توضیحی در خصوص نظم و انضباط خدمات عمومی شهر از جمله قوانین گمرکی داده شده است.

وی اظهار کرد: باید توجه داشت که بلیط دریافت شده به منزله قرارداد بین مسافر و ایرلاین‌ است که مسافر باید تمامی ضوابط را بر اساس مندرجات آن رعایت کند.

مدیرکل فرودگاه کیش با بیان اینکه تاخیرهای به وجود آمده در پروازها، عمدتا به دلیل مشکل فنی و یا شرایط آب و هوایی است، تصریح کرد: در آیین‌نامه حقوق مسافر به مواردی نظیر نوع و نحوه پذیرایی، الزامات ایرلاین و مسافر در بروز تأخیرات پروازی، حقوق مسافر در قبال تأخیر‌ها، جزئیات ابطال پرواز و نحوه پذیرایی از مسافران در ساعات مختلف تأخیر پروا‌زی اشاره شده است که ایرلاین ها موظف هستند طبق این آیین نامه به آن عمل کنند.

وی از آماده سازی کمپین برای اسکان مسافران خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در ایام عید تردد مسافران پیش از حد معمول خواهد شد، تدابیری از سوی سازمان منطقه آزاد و فرودگاه کیش در نظر گرفته شد است که بر این اساس کمپیی در محل نمایشگاه بین‌المللی کیش در حال آماده سازی است، این کمپ در اختیار فرودگاه قرار خواهد گرفت تاهنگام تاخیر در پرواز، مسافران در این محل اسکان داده شوند. در این کمپ تمامی ملاحضات ایمنی، خدماتی در آن دیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز