خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

مردم از جریانات سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا عبور کرده‌اند/ برگ برنده دست کسانی است که مشکلات مردم را حل کنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۱۳

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از جریانات سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا عبور کردند و برنده کسانی هستدن که بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، احمدعلی کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل روز مهندس که امروز شنبه چهار اسفند در سالن همایش برج میلاد برگزار شد اظهار کرد: برداشت ما از سازمان نظام مهندسی این است که این سازمان به منظور حل مشکل کشاورزی ایران شکل گرفته است تا علم مهندسی را در تولیدات نهادینه کند در حالی که این سازمان صرفاً برای حل مشکلات مهندسان حوزه بخش کشاورزی نیست.

وی افزود: رسالت و ماموریت اصلی این سازمان این است که فعالیت‌هایی را که کشاورزان در کشور انجام می‌دهند مهندسی کند. در شرایط کنونی که گام دوم انقلاب برداشته شده و در شرایط تحریم مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری وجود دارد و تحریم‌ها زیان‌های بسیاری به کشور زدند اما فرصت‌هایی را هم برای توسعه کشاورزی و رقابت خارج از مرزها ایجاد کرده است.

کیخا تاکید کرد: مردم از جریانات سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا عبور کردند و برگ برنده دست کسانی است که بتوانند مشکلات مردم را حل کنند. در حال حاضر 250 هزار شخص حقیقی و حقوقی در سازمان نظام مهندسی هستند که موجبات انقلاب را در این سازمان و در این بخش ایجاد کردند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام آمادگی مجلس در همکاری با سازمان نظام مهندسی خاطرنشان کرد: مجلس این آمادگی را دارد که اگر سازمان نظام مهندسی بر رسالت اصلی خود برای میل به اقتصاد کشور حرکت کند بسترسازی لازم را از لحاظ  قانونی انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز