خبرگزاری کار ایران

هادی سلامات:

٦٥ هزار تن جو وارداتی از آلمان در بندر امام خمینی تخلیه شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۵۵۵

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان خوزستان گفت: ما نسبت به سال قبل بیش از ٥ برابر افزایش واردات نهاده‌های دامی داشتیم و سال آینده بازهم بیشتر از این واردات خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، هادی سلامات مدیر کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان در حاشیه بازدید از کشتی در جمع خبرنگاران اطهار کرد: ٦٥ هزار تن جو برای تنظیم بازار نهاده‌های دامی از آلمان در بندر امام خمینی تخلیه شد.

وی افزود: ما نسبت به سال قبل بیش از ٥ برابر افزایش واردات نهاده‌های دامی داشتیم و سال آینده باز هم بیشتر از این واردات خواهیم داشت که این واردات شامل کنجاله سویا، ذرت و جو دامی است.

سلامات درباره نحوه انبارداری این نهاده‌ها خاطرنشان کرد: انبارهای ملکی در شهرستان‌شوش به این منظور قرار دارد اما انبارهای بندر استیجاری است که هر کشتی ٨ هزار تن روزانه تخلیه می‌کند و در انبارها قرار می‌گیرد که بخشی از آن هم پس از تخلیه به آدرس مرغداری‌ها و دامداری‌ها ارسال می‌شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان با اشاره به قیمت نهاده‌های دامی در بندر گفت: قیمت فروش جو ١٥٠٠، ذرت ١٥٠٠ و کنجاله ٢٦٠٠ تومان است.

وی تصریح کرد: در مقطعی که مشکل حمل‌ونقل پیش آمد چالش داشتیم اما در حال حاضر مشکل حمل نداریم. سیستم حمل به دو شکل صورت می‌گیرد یکی روباری است و روش دوم این است که پس از انبار شدن نهاده، توسط شرکت‌های حمل ارسال می‌شود.

سلامات عنوان کرد: ما به‌عنوان تنظیم بازار کار خود را انجام می‌دهیم اما برخی مشکلات در کارها وجود داشته است. هم ما و هم بخش‌خصوصی به خوبی در این زمینه کار کرده‌ایم اما جو روانی در این مورد وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز