خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو اعلام کرد:

اراده سیاسی عراق در استفاده از ظرفیت صنعت برق ایران

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۲۴۱

وزیر نیرو گفت: اراده سیاسی عراق در استفاده از ظرفیت صنعت برق ایران است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رضا اردکانیان عصر امروز در حاشیه دیدار با لوی خطیب، وزیر برق عراق گفت: کشور عراق بعد از چهار سال جنگ با تروریست‌‌‌های بین‌‌المللی در آستانه بازسازی کامل است که نقش صنعت برق در این سازندگی مثل هر جای دنیا منحصربفرد است. بنابراین ما همه سعی خود را به کار می‌‌بریم تا توسعه همه‌‌جانبه عراق از بازسازی تجهیزات و تاسیسات تا کاهش تلفات برق و ظرفیت‌‌سازی نیروی انسانی منجمله در زمینه مدیریت فراهم شود.

وی افزود: صادرات برق به این کشور نیز تا زمانی که آنها بخواهند و امکانات ما اجازه دهد، ادامه می‌‌یابد.

وزیر نیرو درباره حجم صادرات نیز اظهار داشت: تا زمان نهایی شدن پروژه‌‌ها و برنامه‌‌ها، میزان صادرات مشخص نیست اما ظرفیت وسیعی از بخش خصوصی شامل بخش‌‌های مهندسین مشاور و تامین تجهیزات می‌‌توانند حضور فعال داشته باشند.

اردکانیان افزود: اراده سیاسی عراق بر استفاده از ظرفیت صنعت برق ایران است.

وی درباره دیدار نتیجه روسای کل بانک مرکزی دو کشور تصریح کرد: هنوز آقای همتی از سفر برنگشته است اما قطعا نتیجه دیدار جهت سرعت به مبادلات بانکی است و امیدواریم که به مبادلات مالی کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز