خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد تنظیم بازار مصوب شد؛

ممنوعیت صادرات مرغ تا دو ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۶۲۳

در بیست و دومین جلسه ستاد تنظیم بازار، ممنوعیت صادرات مرغ برای دوماه آینده تصویب شد.

به گزارش ایلنا، در بیست و دومین جلسه ستاد تنظیم بازار که به ریاست رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، وضعیت بازار مرغ و گوشت مورد بررسی قرار گرفت و اعضا مصوب کردند صادرات مرغ برای اسفندماه امسال و فروردین سال ۹۸ ممنوع شود.

 

همچنین اعضای ستاد تنظیم بازار تصویب کردند که برای تأمین مرغ مورد نیاز بازار، جوجه یک روزه وارد کشور شود.

در این جلسه که نمایندگان دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی حضور داشتند، وضعیت بازار مرغ و گوشت بررسی و راهکارهای تأمین مرغ مورد نیاز بازار و کاهش قیمت این محصول بررسی شد.

همچنین در این جلسه، رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید به لزوم نظارت بیشتر بر نحوه توزیع کالا، گفت: باید نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و دیگر دستگاه‌های مربوطه به گونه‌ای باشد که مردم حس کنند بازار در کنترل نهادهای نظارتی است.

وی ادامه داد: تعداد بازرسی‌هایی که تعزیرات و سازمان حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان داشته است، عدد کمی نیست اما مردم باید این سطح از نظارت در کنترل قیمت‌ها را احساس کنند.

رحمانی با بیان اینکه قیمت کالاها باید از مبدا اولیه کنترل شود، اظهار داشت: بیشترین سود نه برای دامداران و کشاورزان که برای دلال‌ها است و در این خصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی باید کنترل لازم را انجام دهند.

وی افزود: تأمین کالا و فراوانی آن اولویت اول وزارت صنعت، معدن و تجارت است و همه بخش‌ها باید همراهی لازم را برای تأمین مایحتاج مردم داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز